اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

شهرداری جای سیاسی ‌بازی نیست

معاون امور عمرانی استاندار گیلان گفت: شهرداری محل خدمت به مردم بوده و جای سیاسی ‌بازی نیست.

شهرداری جای سیاسی ‌بازی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، محمد آقاجانزاده بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار کلاچای، اظهار کرد: شهرداری محل خدمت برای مردم است و جایگاه سیاست نیست.

وی با اشاره به اینکه شهرداری زیرمجموعه حوزه عمرانی استانداری است، افزود: شهردار باید فضا را برای کارهای اجتماعی و عمرانی فراهم کند.

این مسئول، گفت: شهردار باید تمام وقت در اختیار مردم باشد و با وحدت و همدلی کارها را برای عمران و آبادانی انجام دهد.

به گفته وی، مردم باید تغییر را در مدت شش ماه یا یک سال احساس کنند و نباید قول‌هایی به آنها دهیم که شدنی نیست و پشتوانه‌ای ندارد.

معاون امور عمرانی استانداری گیلان، اعتبارات شهرداری کلاچای را در سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان ذکر کرد و یادآور شد: اعتبار امسال این شهرداری 2 میلیارد تومان است که با توجه به بافت فرسوده شهر و قدمت 60 ساله شهرداری این شهر هزینه‌ها برای کارهای عمرانی شهر کلاچای بسیار سنگین است و شهرداری باید فضا را برای فعالیت بخش خصوصی فراهم کند.

وی شهرداری را یک نهاد درآمد هزینه‌ای دانست و متذکر شد: کسی موفق‌تر است که سریع‌تر، با تدبیرتر و عاقلانه‌تر عمل کند و خروجی بهتر داشته باشد.

آقاجانزاده، فضای شورای شهر و شهرداری را یک فضای اجتماعی برشمرد که محلی برای خدمت به مردم بوده و وظیفه ما نیز داشتن هماهنگی‌های لازم است.

وی برنامه‌های شهرداری را کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برشمرد و تصریح کرد: شهردار باید مشکلات شهر را خوب بشناسد و بر پایه آن برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشد.

این مسئول، به اهداف قیام امام حسین(ع) و یاران با وفایش اشاره کرد و گفت: آنها شهید شدند تا ما سربازان خوب ولایت باشیم و با خدا و شهدا عهد ببندیم که به مردم خدمت کنیم.

وی اضافه کرد: مردم‌داری، آشنایی به اموری که به ما داده شده، تلاش برای مهیا شدن بستر خدمتگزاری بهتر و ... از جمله وظایفی است که یک مسئول باید داشته باشد تا مدال خدمتگزاری را بر گردن او آویزان کنند.

به گزارش فارس، «حسین لاهوتی» به عنوان شهردار جدید کلاچای معرفی و از تلاش‌های «رحمت‌الله پسند» شهردار سابق قدردانی شد.

همچنین در ادامه سفر محمد آقاجانزاده معاون عمرانی استاندار گیلان به شهرهای شرق این استان، «نادر بذرافشان» شهردار جدید بخش رحیم‌آباد رودسر معرفی و از تلاش‌های اسماعیل درویش شهردار سابق رحیم‌آباد قدردانی شد.

انتهای پیام/84002/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول