اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نوشهر:

هیئت‌های مذهبی برای بصیرت‌افزایی تلاش کنند

امام جمعه نوشهر بر تلاش هیئت‌های مذهبی و عزاداری در راستای بصیرت‌افزایی جوانان تاکید کرد.

هیئت‌های مذهبی برای بصیرت‌افزایی تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت‌الاسلام محمود مشایخ بعدازظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی مسئولان شهری با هیئت‌های مذهبی نوشهر که در سالن اجتماعات فرمانداری نوشهر با بیان اینکه یکی از کارهایی که شیعیان انجام می‌دهند عزاداری برای امام حسین (ع) است، بیان داشت: هدف از این عزاداری‌ها حفظ شیعه و هویت شیعه است و ثواب و اجر اخروی زیادی دارد.

وی افزود: مسئولان هیئت‌ها باید هیئت‌های خود را براساس اصول صحیح پیش ببرند و در جذب جوانان تلاش و کوشش بیشتری به خرج دهند.

امام جمعه نوشهر تصریح کرد: شیوه عزاداری یک اصل و اساس است و باید به آن توجه بیشتری کرد و در این زمینه باید فرهنگ‌سازی درست صورت گیرد و حفظ دین، ارزش‌ها، هدایت و ارشاد جوانان برای ما اصل است.

امام جمعه نوشهر همچنین با اشاره به اینکه عزاداری‌ها باید بر طبق دستورات خدا، رسول خدا و ائمه معصومین باشد، اظهار داشت: در حال حاضر دستورات دینی از مراجع دینی و تقلید گرفته می‌شود و براساس فتواهای مراجع تقلید انجام می‌شود و بنابراین عزاداری‌ها ما نیز باید براساس دستورات خدا، رسول خدا و ائمه معصومین باشد.

وی تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی و عزاداری در راستای بصیرت‌افزایی و ارتقای سطح فکری سیاسی و اعتقادی و معنوی جوانان گام بردارند و در این راه تلاش کنند.

مشایخ تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی برای دسته‌روی در سطح شهر به گونه‌ای عمل کنند که باعث ایجاد راهبندان و ترافیک نشود و با سازماندهی و تدابیر درست می‌توان هم دسته‌روی را به خوبی انجام داد و هم ترافیک روان باشد.

انتهای پیام/86019/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول