اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری گیلان خبر داد

فعالیت 54 دفتر خدمات گردشگری گیلان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان از فعالیت 54 دفتر مسافرتی و گردشگری در این استان خبر داد.

فعالیت 54 دفتر خدمات گردشگری گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فردین پورهادی ظهر امروز در جریان بازدید از دفاتر خدماتی استان این بازدیدها را مستمر و با هدف ارتقای سطح خدمات‌رسانی به گردشگران ذکر کرد.

وی ساماندهی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری گیلان و جلوگیری از فعالیت دفاتر بدون مجوز در حوزه گردشگری را مورد تأکید قرار داد.

به گفته این مسئول، اکنون 54 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: نظارت بر دفاتر یاد شده به صورت دوره‌ای و با همکاری انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی انجام می‌شود.

پورهادی، روند تنظیم قراردادهای تور، رعایت حقوق شهروندی، قیمت تورهای گیلان‌گردی و حسن انجام مفاد آیین‌نامه نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری را از جمله اهداف نظارت جدی آنها برشمرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی تورهای گیلان‌گردی، یادآور شد: این طرح از تاریخ 19 مرداد امسال آغاز شده و هر دو هفته یک‌بار تورهای گیلان‌گردی برگزار می‌شود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی‌، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان، تورهای گیلان‌گردی ویژه معلولان و مددجویان بهزیستی را با همکاری اداره کل بهزیستی استان و شهرستان رشت و با حمایت و پشتیبانی این اداره کل عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این برنامه تاکنون شهرهای تالش، لنگرود و لاهیجان و رودبار و جاذبه‌های گردشگری چمخاله و ماسوله به عنوان مقصد گردشگری طرح گیلان‌گردی قرار گرفته است.

انتهای پیام/2300/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول