اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان مطرح کرد

صنعت گردشگری جنگ، راهبردی مهم در اشاعه فرهنگ دفاع مقدس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با اشاره به صنعت گردشگری جنگ، آن را راهبردی مهم در اشاعه فرهنگ دفاع مقدس دانست و گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور در کنار موزه‌های دفاع مقدس عامل معرفی فرهنگ دفاع مقدس است.

صنعت گردشگری جنگ، راهبردی مهم در اشاعه فرهنگ دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدجواد زمردیان ظهر امروز در جریان بازدید مستشاران و وابستگان نظامی 20 کشور جهان از باغ‌موزه دفاع مقدس استان همدان با اشاره به سالگرد تأسیس باغ‌موزه همدان در آبان ماه 89 اظهار داشت: در مدت سه سال فعالیت این باغ‌موزه با نقاط ضعف و قوت آن آشنا شده‌ایم و با رفع نقاط ضعف همواره درصدد تقویت نقاط مثبت و قوت آن بوده‌ایم.

وی با اشاره به صنعت گردشگری جنگ، آن را یکی از راهبردهای مهم در اشاعه فرهنگ دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور در کنار بازدید از موزه‌های دفاع مقدس نقطه‌ای از یک پازل است که برای معرفی صنعت گردشگری جنگ نقش موثری داشته باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان ابراز کرد: امسال علاوه بر بازدید افراد مختلف از باغ‌موزه دفاع مقدس استان، از توریست‌ها و گردشگران داخلی و خارجی نیز برای بازدید از این مکان حماسی و مقدس دعوت به عمل آمد.

وی با بیان اینکه انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس از رهگذر گردشگری جنگ نیز محقق خواهد شد، افزود: حضور وابستگان نظامی از ملیت‌های مختلف از 20 کشور جهان در این باغ‌موزه در راستای معرفی حماسه‌گری ایران و شناساندن همدان به آنان صورت می‌گیرد.

زمردیان در پایان سخنانش با اشاره به حماسه‌سازی همدان در هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران گفت: باید با استفاده از شیوه‌های گوناگون این حماسه را انتقال داد.

انتهای پیام/89002/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول