اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی راور خبر داد

دستگیری سارق سابقه‌دار در راور

فرمانده انتظامی راور از دستگیری سارق سابقه‌دار منازل و اماکن دولتی این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق سابقه‌دار در راور

هادی میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: در پی وقوع چند‌ فقره سرقت از منازل و اماکن دولتی در شهرستان راور، ماموران این فرماندهی تحقیقات گسترده خود را در رابطه با شناسایی عامل یا عوامل سرقت آغاز کردند.

وی تصریح کرد: ماموران آگاهی این شهرستان در اجرای طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار با انجام کارهای اطلاعاتی و هماهنگی با مقام قضایی یک سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

میرزایی عنوان کرد: در بازجویی‌های اولیه از نامبرده، وی با اعتراف به چهار فقره سرقت، هدف از این کار را تامین پول کافی برای مصرف مواد مخدر خود عنوان کرد.

وی افزود: ماموران این فرماندهی مقادیری سیم کابل و لوازم منزل از منزل متهم کشف کردند و سارق به همراه اموال مکشوفه تحویل مراجع قضایی شد. 

میرزایی به شهروندان توصیه کرد که محوطه بیرون منازل و اماکن دولتی را شب هنگام روشن بگذارند و از قرار دادن چهارپایه و نردبام در حیاط منزل به ویژه در کنار دیوار خودداری کنند تا موجب کاهش و پیشگیری از سرقت‌ها شود.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول