اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بناب خبر داد

کشف احشام سرقتی در شهرستان بناب

فرمانده انتظامی بناب از کشف 35 رأس احشام سرقتی که از استان قزوین سرقت شده بود، خبر داد.

کشف احشام سرقتی در شهرستان بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی سلطانی‌وش ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از وقوع چند فقره سرقت احشام در روستاهای شهرستان بناب، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پلیس آگاهی با بکارگیری تمام واحدهای تخصصی و ستادی و ایجاد گشت‌های شبانه و روستایی و گشت‌های محور جاده‌ای و کنترل سارقان سابقه‌دار و خودروهای حامل احشام در اوایل و نیمه‌های شب نهایتا موفق شدند که یک دستگاه ایسوزو و یک دستگاه خودروی سایپا را در جاده بناب ـ ملکان متوقف و یک نفر متهم را دستگیر و از نامبرده تعداد 35 رأس احشام مسروقه را کشف کنند.

این مقام انتظامی افزود: 3 متهم نیز در این راستا به محض حضور ماموران متواری شدند که شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار پلیس است.

وی افزود: اطلاع رسانی به موقع به تمام شهرستان‌ها و استان‌های سراسر کشور نهایتا مالباختگان از استان قزوین به پلیس آگاهی بناب مراجعه کرده به محض مشاهده، احشام خود را شناسایی کردند. به گفته وی، پرونده قضایی تشکیل و متهم دستگیر شده روانه زندان شد.

انتهای پیام/60004/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول