اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر خبر داد

اختصاص بیش از 42 میلیارد ریال اعتبار برای تامین آب روستایی استان بوشهر

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: به منظور تامین آب روستاهای استان اعتباری بالغ بر 42 میلیارد و 200 میلیون ریال به این شرکت اختصاص یافت.

اختصاص بیش از 42 میلیارد ریال اعتبار برای تامین آب روستایی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر دهقانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مبلغ به استان بوشهر ابلاغ شده است، افزود: این اعتبار از محل ماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده 12 قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور تامین شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر 41 طرح و 45 پروژه آبرسانی نیمه تمام در استان در دست اقدام می‌باشد اولویت مهم طرح و توسعه این شرکت اتمام پروژه‌ها و قراردادهای نیمه تمام خواهد بود.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر با بیان اینکه این شرکت با کمبود اعتبار روبرو است،گفت: هم‌اکنون 26 پروژه آبرسانی در استان در حال اجرا می‌باشد که اعتباری بالغ بر 972 میلیارد و 411 میلیون ریال برای اتمام آنها مورد نیاز است.

دهقانی به وضعیت شبکه آبرسانی روستایی استان اشاره کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون به دلیل فرسودگی شبکه‌ها میزان هدررفت آب در مناطق روستایی 40 درصد است که باید با تامین اعتبار و نوسازی شبکه‌ها این مشکل هر چه زودتر برطرف شود.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر افزود: در همین راستا از ابتدای امسال تاکنون عملیات اجرایی آبرسانی و نوسازی تعداد 42 روستا به‌صورت همزمان آغاز شده است.

دهقانی خاطرنشان کرد: با وجود کمبود اعتبارات و محدودیت‌های فراوان اما برای بهبود وضعیت آبرسانی در مناطق مختلف روستایی استان از هیچ‌گونه تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول