اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز سیستم گرمایشی مدارس

استاندار اردبیل از اختصاص 500 میلیون تومان برای تعمیر و بازسازی سیستم حرارت مرکزی گرمایشی مدارس در استان اردبیل خبر داد.

اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز سیستم گرمایشی مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: مبلغ تخصیص داده شده با مسئولیت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و پس از بررسی‌های لازم توسط تیم فنی در مورد تعمیر و تجهیز سیستم گرمایشی مدارس اقدامات مناسبی صورت می‌گیرد.

وی بر استفاده از بخاری‌های استاندارد در تمامی مدارس تاکید کرد و افزود: در این راستا اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با تشکیل جلسه‌ای با حضور معاون عمرانی استاندار، اداره کل استاندارد و سایر دستگاه‌های مرتبط و با استفاده از ظرفیت و توان سازمان نظام مهندسی وضعیت استاندارد بودن سیستم گرمایشی مدارس و بخاری‌های گازسوز و نفت‌سوز بررسی و اگر احیاناً مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد نسبت به جایگزین آن اقدام کنند.

نیکزاد رعایت نکات ایمنی را در استفاده صحیح از بخاری‌های گازسوز و نفت‌سوز ضروری دانست و تصریح کرد: در هیچ مدرسه‌ای نباید بخاری غیراستاندارد وجود داشته باشد چرا که در حال حاضر 700 دستگاه بخاری استاندارد از نوع تابشی توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خریداری شده و بین مدارس توزیع شده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان بر جذب تمامی دانش‌آموزان به مدارس و تحصیل آنان تاکید کرد و خواستار بررسی مجدد ثبت‌نام دانش‌آموزان به ویژه در میان پایه‌ها و دوره‌ متوسطه اول شد تا هیچ دانش‌آموزی به دلیل مشکل سرویس ایاب و ذهاب از تحصیل باز نمانند.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل شورای حمایت که نتیجه ملاقات مردمی است، خبر داد و خاطر نشان کرد: ملاقات‌های مردمی دارای خیر و برکاتی است که مسئولان از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم آشنا شده و برای رفع آن و رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز گفت: با توجه به سردسیر بودن استان مهمترین موضوع و اولویت کاری ما سیستم گرمایشی مدارس است.

احمد محمودزاده اظهار داشت: 11 هزار کلاس درس نیازمند سیستم گرمایشی و بخاری‌های استاندارد است که از سال گذشته با حمایت مسئولان استانی بخارهای غیراستاندارد در مدارس جمع‌آوری شده و بخاری جدید و استاندارد جایگزین آنها شده است.

انتهای پیام/62003/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول