اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی:

گردش مالی واحدهای صنعتی خراسان شمالی همچنان در تهران است

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: با وجود پیگیری‌ها و تاکیدات مکرر همچنان حساب‌ها و گردش مالی واحدهای صنعتی و شرکت‌های استان در تهران انجام می‌شود.

گردش مالی واحدهای صنعتی خراسان شمالی همچنان در تهران است

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با انتقاد از مقاومت مدیران شرکت‌ها و واحدهای صنعتی بزرگ استان برای عدم انتقال حساب‌ها و دفاتر از تهران به خراسان شمالی اظهار کرد: پنج صنعت بزرگ در خراسان شمالی وجود داشته که متأسفانه همچنان حساب این واحدهای صنعتی در تهران است.

وی افزود: تاکنون مکاتبات زیادی برای انتقال گردش مالی این واحدها در استان انجام شده که تاکنون به دلیل عدم همکاری مسئولان واحدها علی رغم مصوبات، تحقق نیافته است.

جعفری تصریح کرد: اگر گردش مالی این شرکت‌ها در استان باشد، به طور حتم یک جوان خراسان شمالی دیگر برای دریافت وام ازدواج یک سال پشت نوبت نمی‌ماند و تسهیلات را سریع‌تر دریافت می‌کند.

وی انتقال این منابع مالی به استان را باعث گردش مالی بانک‌های استان و اشتغال‌زایی برشمرد و گفت: البته نمایندگان استان همچنان پیگیر انتقال حساب‌های شرکت‌ها و واحدهای صنعتی بزرگ به استان هستند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در ادامه به توسعه فاز دوم پتروشیمی خراسان اشاره کرد و افزود: این موضوع از بحث‌های جدی نمایندگان استان است.

به گفته وی، تحقق این موضوع علاوه بر توسعه سرمایه‌گذاری ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/63002/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول