اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

تاراج تولیدات هنری هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از نبود مکان مناسب برای فروش محصولات هنری هنرمندان استان گلایه کرد و گفت: تولیدات هنری هنرمندان این استان به تاراج می‌رود.

تاراج تولیدات هنری هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی

رضا پارسیان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج برنامه‌های عاشورایی حوزه هنری در ایام محرم اشاره کرد و گفت: این حوزه برنامه‌هایی از جمله آثار هنری، پوسترهای گرافیکی و توزیع کاست‌های محلی را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزاری مراسم شب شعر عاشورایی را از دیگر برنامه‌های این مرکز عنوان کرد و گفت: فرهنگ عاشورا و محرم با رگ و خون هر انسان آزاده عجین شده از این‌رو فرهنگ شیعه تاثیرگذاری ماندگار و مناسبی در سطح جامعه دارد.

این مسئول در ادامه با تاکید بر این‌که هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی دارای آثار فاخر و برجسته‌ای هستند، گفت: آنچه که در این استان مورد رنج و اذیت هنرمندان می‌شود و همواره از آن رنج می‌برند بی‌توجهی به آثار هنرمندان بوده که شاهد بی‌مهری نسبت به آثار آن‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه در کهگیلویه و بویراحمد شاهد بداخلاقی‌هایی از جمله عدم توجه به حقوق مولف هستیم که آثار فاخر هنرمندان هم‌استانی به شیوه و روش دیگر و بدون در نظر گرفتن کیفیت مناسب اثر تولیدات هنری هنرمندان توزیع و به شیوه ناصحیح به دست مردم می‌رسد.

پارسیان‌نژاد با بیان این‌که همواره چنین مشکلاتی باعث دلسردی و بی‌رغبتی هنرمندان می‌شود، گفت: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر با انسجامی واحد آثار هنری هنرمندان فاخر هم‌استانی را به نحو مطلوب به دست مردم برسانند.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که مرکز توزیع و انتشار آثار هنری هنرمندان به معنای واقعی وجود ندارد، گفت: متاسفانه در جامعه بداخلاقی‌هایی صورت گرفته که اصول رعایت نشر و چاپ؛ رعایت نمی‌شود از این‌رو باید با تعامل همه‌جانبه آثار هنری هنرمندان در کیفیت و اندازه مورد قبول به دست مردم برسد.

انتهای پیام/82011/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول