اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب

رزمایش بیت المقدس کبودراهنگ با موفقیت انجام شد

رزمایش بیت المقدس پس از برگزاری کلاس های آموزشی و عملیاتی با موفقیت به کار خود پایان داد.

رزمایش بیت المقدس کبودراهنگ با موفقیت انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کبودراهنگ شامگاه امروز رزمایش بیت‌المقدس پس از برگزاری کلاس‌های آموزشی و عملیاتی در کبودراهنگ با موفقیت به کار خود پایان داد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در حاشیه این رزمایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس با شرکت دو گردان از حوزه‌های مقاومت بخش‌های شیرین‌سو و گل‌تپه در منطقه عمومی تجرک برگزار شد.

محمود بداغی افزود: در این رزمایش بسیجیان در کلاس‌های آموزش نظامی و عقیدتی شرکت و با آموزش‌هایی در خصوص تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم بیشتر آشنا شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این رزمایش همچنین بسیجیان پس از فراگیری آموزش‌های تئوری به اجرای تاکتیک‌های دفاع از کوی و برزن و پدافند غیر عامل پرداختند.

امام جمعه کبودراهنگ نیز در پایان این رزمایش اظهار داشت: حضور گسترده بسیجیان در تمامی صحنه‌ها لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

حجت‌الاسلام یوسف روحانی افزود: امروز حرکت الهی و خود جوش بسیجیان در تمامی عرصه‌های دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، اقتدار و ایستادگی در مقابل دشمنان زورگو، جهانیان را در حیرت برده است.

وی خاطرنشان کرد: به رغم تبلیغات مسموم دشمنان در جهان که اسلام را یک دین خشن به جهانیان معرفی و کانون آن را ایران اسلامی می‌دانند، امروز دین مبین اسلام از این کشور به تمامی دنیا صادر شده به طوری که به گفته دولتمردان انگلیس، مردم بسیاری از این کشور نام فرزندان خود را محمد نامگذاری می‌کنند.

انتهای پیام/89027/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول