اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های مقدماتی لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور

بانوان بندرعباس خوش درخشیدند

تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس در دومین روز از رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ برتر گروه نخست فوتبال ساحلی بانوان خوش درخشیدند.

بانوان بندرعباس خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور در گروه نخست که از 16 آبان ماه در ساحل مروارید خزر رشت آغاز شده بود تا فردا ادامه دارد.

امروز در دومین روز از این رقابت‌ها تیم فوتبال ساحلی بانوان آرسن میناسیان رشت 9 بر 3 تیم شهرداری هشتگرد را شکست داد.

تیم شهرداری بندرعباس در نخستین روز از این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور در گروه نخست با نتیجه 9 بر صفر تیم آرسن میناسیان رشت را شکست داد و در دومین روز نیز این تیم با نتیجه 8 بر 2 بر حرم گناوه پیروز شد.

تیم‌های آرسن میناسیان رشت، شهرداری بندرعباس، شهرداری هشتگرد و حرم گناوه تیم‌های شرکت کننده در گروه نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور هستند.

این دوره از مسابقات مقدماتی لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور در دو گروه چهار تیمی به صورت دوره‌ای و به میزبانی استان‌های گیلان و مازندران برگزار می‌شود و در پایان این مرحله دو تیم از هر گروه به مرحله نهایی صعود می‌کنند.

تیم‌های مس رفسنجان، کوثر چهارمحال و بختیاری، تیران اصفهان و خزرپوشان مازندران گروه دوم این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

مسابقات مرحله نهایی این دور از رقابت‌های فوتبال ساحلی بانوان کشور به صورت دوره‌ای در یک گروه برای مشخص شدن تیم‌های برتر برگزار می‌شود.

فردا در روز پایانی این رقابت‌ها تیم‌های فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس با شهرداری هشتگرد به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم‌های آرسن میناسیان رشت و حرم گناوه در مقابل هم قرار می‌گیرند.

امروز در دومین روز از رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ برتر گروه نخست فوتبال ساحلی بانوان کشور، تیم شهرداری بندرعباس با دو برد در مقابل حریفانش در آستانه صعود به مرحله نهایی قرار گرفته است.

انتهای پیام/84002/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول