اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش تالو

رقابت‌های انتخابی ووشوی قم در 4 رده سنی آغاز شد

رئیس هیئت ووشوی استان قم از آغاز رقابت‌های ووشوی انتخابی قم در بخش تالو و در رده‌های سنی مختلف با حضور مدعیان اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

رقابت‌های انتخابی ووشوی قم در 4 رده سنی آغاز شد

مهدی اردستانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری پیکارهای قهرمانی کشور، رقابت‌های انتخابی ووشوی قم با حضور شرکت کنندگان باشگاه‌های مختلف قم به میزبانی کانون شهید بهشتی آغاز شده است.

وی ادامه داد: نفراتی که در این رقابت‌ها موفق به کسب عنوان قهرمانی شوند با نظر کمیته فنی هیئت ووشوی استان قم به عنوان تیم منتخب ووشوی قم در بخش تالو به رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشورمان اعزام خواهند شد.

رئیس هیئت ووشوی استان قم عنوان کرد: نفرات برتر این مسابقات که امروز در سالن کانون فرهنگی ورزشی شهید بهشتی قم برگزار می‌شود برای رسیدن به پیراهن تیم ملی در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی کشورمان با رقیبان سایر استان‌ها به رقابت می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات انتخابی ووشوی قم در بخش تالو در تمام رده‌های سنی بخش آقایان یعنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود و تمام امکانات لازم برای برگزاری این مسابقات فراهم شده است تا رقابتی جذاب و با کیفیت را برگزار کنیم.

اردستانی در ادامه با بیان این‌که قم در این رشته ورزشی ووشوکاران بسیار توانمندی دارد، عنوان کرد: رشته ورزشی ووشو در قم از استعدادهای بسیار خوبی برخوردار است و ان‌شاءالله با موفقیت‌هایی که ووشوکاران ما در مسابقات کشوری کسب خواهند کرد ثابت می‌کنند که استان قم پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در این رشته ورزشی داشته است.

رئیس هیئت ووشوی استان قم در ادامه همچنین اظهار داشت: امیدواریم با فراهم کردن امکانات و شرایط لازم برای پیشرفت ورزشکاران این رشته، شاهد کسب افتخارات بیشتر ورزشکاران توانمند قمی تالو و ساندا در میادین داخلی و برون مرزی باشیم.

وی در ادامه با بیان این‌که مسابقات انتخابی مهم‌ترین برنامه پیش‌روی فدراسیون ووشو محسوب می‌شود و این مسابقات در آذرماه برگزار می‌شود، ادامه داد: این مسابقات در رده‌های سنی مختلف برای هر 2 بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

اردستانی به حضور تیم ووشوی بزرگسالان و همچنین جوانان قم در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اشاره کرد و ادامه داد: هیئت ووشوی استان قم در صدد فراهم کردن امکان حضور بهترین‌های حال حاضر این رشته در انتخابی تیم ملی است تا ان‌شاءالله در میادین پیش‌رو شاهد افتخارآفرینی ووشو برای ورزش قم باشیم.

انتهای پیام/78002/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول