اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان:

توریسم درمانی 3 برابر سایر دیگر توریسم‌ها ارزآوری دارد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان گفت: بررسی‌ها نشان داده است که ارزآوری صنعت گردشگری توریسم درمانی سه برابر دیگر گردشگری‌ها است.

توریسم درمانی 3 برابر سایر دیگر توریسم‌ها ارزآوری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد جمشیدی در نخستین نشست تخصصی توریسم درمانی با اشاره به اینکه در صنعت گردشگری توانایی‌های بسیاری نهفته است، اظهار کرد: ما تبلیغات خوبی در بحث گردشگری نداریم و این در حالی است که در کشور هیچ شهری همچون اصفهان چنین پتانسیلی ندارد.

وی با تأکید به اینکه در بحث توریست درمانی بیماران باید احساس امنیت داشته باشند، ادامه داد: احساس امنیت بسیار مهم‌تر از خود امنیت است و این امر باید به اثبات برسد.

مدیرکل محترم دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در کشور تبلیغات خوبی برای توریست سلامت انجام نشده است، تصریح کرد: برخورد با گردشگر یک امر بسیار مهم است و در آینده پیش‌بینی می‌شود که توسعه گردشگری ما بیش از صنعت شود.

جمشیدی با تأکید به اینکه ایران در سلامت درمان جزو پنج کشور دنیا است، عنوان کرد: عملکرد خوبی در بحث تبلیغات در این زمینه نداشته‌ایم.

وی اضافه کرد: بررسی‌ها نشان داده است که ارزآوری صنعت گردشگری درمانی سه برابر سایر دیگر گردشگری‌ها است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان به تأسیس دفتر گردشگری در کشورهای مورد هدف گردشگری به ایران اشاره کرد و افزود: البته در ایران هم باید درجه‌بندی هتل‌ها و بیمارستان‌ها انجام شود.

این مسئول به آموزش صحیح در حوزه سلامت اشاره کرد و بیان داشت: مردم نیز باید در این راستا بافرهنگ برخورد با توریست آشنا و در بیمارستان‌ها منشور حقوقی تنظیم شود.

انتهای پیام/63012/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول