اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:

برای توریسم درمانی در ایران باید برند تعریف شود/ توریسم درمانی نیاز به تبلیغ دارد

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: توریسم سلامت اگر به صورت یک برند در ایران در بیاید می‌توانیم بین سایر کشورها پیشرفت داشته باشیم که البته این امر نیاز به تبلیغ دارد.

برای توریسم درمانی در ایران باید برند تعریف شود/ توریسم درمانی نیاز به تبلیغ دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان،خسرو کساییان  در نخستین نشست تخصصی توریسم درمانی با تاکید به اینکه حوزه گردشگری باید تقویت شود، اظهار کرد: باید هزینه‌هایی در امور زیربنایی جذب توریست درمانی خرج کنیم.

وی با بیان اینکه ما ظرفیت‌های خوبی برای جذب توریسم داریم، اما کشور ما هنوز بسیار عقب‌تر از کشورهای دیگر است، افزود: برخی فکر می‌کنند اگر پای توریست به ایران باز شود ما مشکل فرهنگی پیدا می‌کنیم، که باید در جواب گفت، به نظر می‌رسد که برای جذب توریست درمانی مشکل فرهنگی نداشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان به توریسم درمانی و قدمت این مسئله به سالهای بسیار دور و مهاجرت افراد اشاره کرد و گفت: توریسم سلامت اگر به صورت یک برند در ایران در بیاید می‌توانیم  در رقابت بین سایر کشورها پیشرفت داشته باشیم.

وی تاکید کرد: کشور ایران باید در چند رشته مختلف حرف اول را نه تنها در قاره آسیا که در دنیا بزند و این امر دور از ذهن نیست.

کساییان به برخی از کشورهای توریست درمان اشاره و تصریح کرد: ما رقبایی همچون آرژانتین،کوبا، کولمبیا، هند،مالزی،فیلیپین، تایلند و عربستان در بحث توریست درمانی داریم که باید با سیاستهایی که اجرا می‌شود بتوان گوی سبقت را از آنها ربود.

وی به دانش ژنتیک و جراحی پلاستیک و زیبایی در ایران اشاره کرد و افزود: اگر برای فقط پنج رشته پزشکی تبلیغ خوبی صورت گیرد، تقاضای سایر رشته‌ها نیز پیدا می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان بیان کرد: سایت اتاق بازرگانی آمادگی برای تبلیغ توریست درمانی دارد.

وی با بیان اینکه 30 هزار توریست به ایران سفر می‌کنند که اصفهان سهم کمی در آن دارد، گفت: البته تنگ‌نظری‌ها و عدم همکاری‌ها در اصفهان راه را برای رسیدن به مقصد سخت‌تر می‌کند.

انتهای پیام/63012/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول