اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان غربی:

صادرات کالا از گمرکات آذربایجان غربی افزایش یافته است

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: صادرات کالا از گمرکات آذربایجان غربی در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

صادرات کالا از گمرکات آذربایجان غربی افزایش یافته است

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به صادرات کالا از گمرکات آذربایجان غربی اظهار داشت: هفت ماه امسال یک میلیون و 390 هزار و 670 تن کالا از این گمرکات صادر شد.

وی به ارزش دلاری کالاهای صادر شده از گمرکات آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: ارزش دلاری کالاهای صادراتی از این گمرکات در هفت ماه امسال 397 میلیون و 176 هزار و 565 دلار برآورد شده است.

سیداحمدی با بیان اینکه 915 هزار و 431 تن کالا در هفت ماه سال گذشته از گمرکات آذربایجان غربی صادر شده است، خاطرنشان کرد: ارزش دلاری این کالاها 327 میلیون و 859 هزار و 797 دلار بود.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی افزود: میزان صادرات کالا از گمرکات آذربایجان غربی در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی به افزایش وزن کالاهای صادراتی از گمرکات آذربایجان غربی اشاره کرد و اذعان داشت: وزن این کالاها در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 52 درصد افزایش یافته است.

سیداحمدی ادامه داد: افزایش ارزش دلاری کالاهای صادراتی از گمرکات آذربایجان غربی در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 21 درصد است.

وی به میانگین ارزش کالاهای صادراتی از گمرکات آذربایجان غربی اشاره کرد و ابراز داشت: میانگین ارزش کالاهای صادراتی از گمرکات آذربایجان غربی در هفت ماه امسال 286 دلار گزارش شده است.

انتهای پیام/61010/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول