اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد

60 میلیارد ریال نیاز تکمیل بندر لارو ساحلی

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر گفت: برای تکمیل بندر لاور ساحلی دشتی 60 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود.

60 میلیارد ریال نیاز تکمیل بندر لارو ساحلی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا عوض‌پور عصر امروز در نشست کارگروه اقتصادی بوشهر، با بیان اینکه توجه به زیرساخت‌های بندری در اولویت طرح‌های اداره کل بنادر و دریانوردی است گفت: بندر لاور ساحلی  مهم‌ترین نقطه اتصال شهرستان دشتی به دریا و طرح‌های بندری است.

وی از اجرای موج‌شکن بندر لاور ساحلی خبر داد و گفت: با اعتبار 110 میلیارد ریال موج‌شکن این بندر در اجرای مصوبات سفر هیات دولت به استان اجرا شد که لازم است طرح‌های تکمیلی آن در دستور کار قرار گیرد.

معاون استاندار بوشهر افزود: در بندر لاور ساحلی دشتی 500 صیاد با 50 شناور صیادی مشغول فعالیت هستند که با اتمام پسکرانه و طرح‌های پشتیبانی بندری رونق این بندر فراهم می‌شود.

عوض‌پور با بیان اینکه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ساخت اسکله، پهلوگیر وپسکرانه بندر لاور ساحلی بوشهر را بر عهده گرفته است تصریح کرد: برای تکمیل این بندر بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که امسال برای تکمیل آن اداره کل بنادر و دریانوردی برنامه خود را آغاز می‌کند.

وی تکمیل اسکله و پهلوگیر بندرلاور ساحلی را موجب فعال شدن گمرک این بندر دانست و خاطرنشان کرد: در گمرک این بندر ،انبار نگه‌داری کالا، زیرساخت محوطه، احداث شبکه روشنایی و دیوارکشی ساختمان گمرک انجام شده است که بیش از 6 میلیارد ریال صرف ساخت این طرح‌ها شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر تاکید کرد: راه‌اندازی موج‌شکن و گمرک بندر لاور ساحلی تاثیر زیادی در توسعه و رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی شهرستان دشتی دارد.

انتهای پیام/66006/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول