اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد خواستار شد

بازنگری محدوده ورودی و خروجی شهر اسدآباد

فرماندار اسدآباد گفت: در محدوده‌های ورودی و خروجی شهر اسدآباد کار عمرانی چندانی نشده و برای توسعه و جذب گردشگر نیاز به بازنگری و بازمهندسی دارد.

بازنگری محدوده ورودی و خروجی شهر اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار اسدآباد با قدردانی از شوراهای اسلامی شهر در حسن انتخاب شهردار جدید، اظهار داشت: هر آمدنی را رفتنی و هر حکمی را مسئولیتی است که همه این مسئولیت‌ها یک امانت است.

وی خدمت به مردم را سرآمد همه خدمت‌ها دانست و تصریح کرد: مسئولان باید با محوریت اصلی خدمت به مردم فعالیت خود را در توسعه و آبادانی شهر آغاز کنند.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه جایگاه و ویژگی‌های شهر اسدآباد گفت: باید به این شهرستان بعد از شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند با جمعیت شهری 60 هزار نفری توجه بیشتری شود چرا که بیشترین جمعیت شهری را دارا است.

وی با اشاره به اینکه در سطح شهر اسدآباد 150 بافت فرسوده وجود دارد، یادآور شد: به دلیل طراحی‌های 20 سال گذشته و قدمت 60 ساله شهرداری این شهر، شهرک‌های متصل و ناپیوسته‌ای در آن ایجاد شده که باید با درایت شهردار جدید بافت‌های فرسوده برداشته شوند.

فرماندار اسدآباد با اشاره به مشکلات شهر اسدآباد در زمینه خدمات شهری، گفت: در محدوده ورودی و خروجی شهر اسدآباد چندان کار عمرانی نشده که این امر نیاز به بازنگری و بازمهندسی دارد.

شهردار جدید اسدآباد نیز با اعلام برنامه‌های آینده خود برای توسعه شهر اسدآباد، اظهار داشت: با تمام تلاش برای توسعه و ارائه خدمات شهری اقدام خواهم کرد.

وی از تمام مسئولان ادارات، نهادها، دانشگاهیان، مدارس و اقشار مختلف جامعه برای توسعه شهر درخواست همکاری کرد.

انتهای پیام/89008/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول