اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان:

سنگر دانشگاه نباید به دست عناصر فتنه‌گر بیفتد

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان طی بیانیه‌ای اعلام کرد: نباید سنگر دانشگاه به دست عناصر فتنه‌گر و بیگانه با ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیفتد.

سنگر دانشگاه نباید به دست عناصر فتنه‌گر بیفتد

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان آمده است: پس از اینکه بصیرت و قاطعیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و صاحب نظران و عموم مردم دست دو تن از عناصر فتنه‌گر را، که در ایام شوم فتنه 88 در دانشگاه‌ها برطبل فتنه‌گری می‌کوبیدند، از تصدی یکی از مهمترین وزارتخانه‌ها کوتاه کرد، شاهد اقدامی عجیب، تامل برانگیز و تاسف‌آور از سوی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری بودیم.

این بیانیه می‌افزید: انتخاب آقای میلی منفرد به عنوان معاونت آموزشی و آقای توفیقی به عنوان مشاور وزیر علوم، انگار حکایت از این دارد که وزیر محترم علوم قصد لجبازی و تسویه حساب با نمایندگان و عموم ملت با بصیرت ایران را دارند.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان در ادامه آورده است: ایشان هرگز نباید گمان کنند که سران فتنه و دنباله‌های فکری و عملیاتی‌شان جایگاهی در بین ملت ایران و جامعه بزرگ د‌انشگاه‌یان کشور دارند.

این بیانیه می‌افزید: نباید گمان کنند، تحت لوای گفتمان اعتدال می‌توان عناصر مطرودِ فتنه‌گر را دوباره به ساختارهای اداری و حکومتی جامعه باز گرداند، باید بدانند حمایت از فتنه هرگز سنخیتی با اعتدال ندارد، زیرا فتنه بدترین نوع افراط و عدول صریح از همه ارزش‌ها، هنجارها، موازین و خطوط قرمز نظام اسلامی بود.

در بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان آمده است: ایشان باید بدانند انتصاب نامبردگان در این ِسمَت‌ها، هیچ تفاوتی با حضورشان در راس این وزارتخانه ندارد و عاقبت چنین اقدامی چیزی جز تشنج و التهاب آفرینی در فضای دانشگاه‌ها و هدر دادن فرصت و امکانات و از همه مهمتر ظرفیت‌های بالای قشر فرهیخته جامعه یعنی دانشجویان با درگیر کردن آنان در بازی‌های نا فرجام حزبی و به حاشیه و انحراف رفتن رسالت اصلی دانشگاه و دانشجو است.

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان در ادامه آورده است: ما دانشجویان تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان، ضمن حمایت از اقدام به موقع و آگاهانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری می‌خواهیم با تجدید نظر در این تصمیم نگذارند، سنگر دانشگاه به دست عناصر فتنه‌گرو بیگانه با ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیفتد و زمینه برای سوءاستفاده عناصر مغرض و دشمنان از این فضا فراهم شود.

انتهای پیام/85001/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول