اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

توسعه کهگیلویه و بویراحمد در گرو شکستن مرزبندی‌های غلط و خودساخته

دبیر حزب مؤتلفه استان کهگیلویه و بویراحمد توسعه این استان را در گرو رهایی از برخی مرزبندی‌های غلط خودساخته دانست.

توسعه کهگیلویه و بویراحمد در گرو شکستن مرزبندی‌های غلط و خودساخته

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدعلی‌محمد دانشی ظهر امروز در نشست اتاق فکر استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست استاندار و با حضور برخی از چهره‌های شاخص فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: در این نوع نشست‌ها قبل از هر چیز باید ضرورت‌های اصلی استان را مورد توجه قرار داده تا بتوانیم برنامه‌ریزی درستی برای آن‌ها داشته باشیم.

این فعال سیاسی مطبوعاتی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ضررهای بسیاری تاکنون از این رهگذر کرده‌ایم، چرا که به خرد جمعی در راه توسعه استان توجهی نکرده‌ایم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امروز نیاز به شکستن مرزبندی‌های غلط خود ساخته داریم که تاکنون بلای جان استان ما در همه حوزه‌ها و عرصه‌ها بوده است.

دانشی افزود: باید اکنون اندیشه و تأمل کنیم که آیا می‌توان در این استان کارها را بدون در نظر گرفتن مرزبندی‌های خود ساخته انجام داد که نمونه آن اتحاد و همدلی همه تفکرات و اندیشه‌ها در انتخابات خبرگان رهبری اخیر در استان و تفاهم و همدلی همه بود.

این فعال سیاسی اصولگرا از مدیریت زمان و لزوم توجه به آن برای توسعه و سازندگی استان سخن به میان آورد و گفت: تا چشم روی هم بگذاریم این چهار و یا هشت سال‌ها گذشته است و از این رهگذر برنامه‌ای جامع برای توسعه تعریف نکرده‌ایم.

انتهای پیام/2571/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول