اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از جامعة‌القرآن یاسوج + تصاویر

فارس از بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از جامعة‌القرآن یاسوج گزارش می‌دهد.

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از جامعة‌القرآن یاسوج + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش‌ از ظهر امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی استاندار، مدیرکل روابط عمومی و جمعی از مسئولان استانی از جامعة‌القرآن استان بازدید کردند.

در این دیدار ابتدا مدیر جامعةالقرآن مرکز کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌ها پرداخت و گفت: تاریخ تاسیس این مرکز قرآنی از سال 82 شروع شده و تاکنون 22 مرکز در سطح استان فعالیت قرآنی در رده‌های مختلف سنی از پیش‌دبستانی، خردسال و دبستان فعالیت می‌کند.

سید موسی خادمی هدف از بازدید امروز را رسیدگی به مشکلات حوزه و تصمیم‌گیری در این خصوص بوده، گفت: کار قرآنی ارزشمندترین کاری است که هر مسلمانی می‌تواند با برگزاری چنین برنامه‌هایی در بردن ثواب شریک باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ راه‌اندازی کلاس‌های جامعة‌القرآن را بهترین کار دینی مذهبی عنوان کرد و گفت: در این حوزه کارهای خوبی در خصوص تربیت دینی و مذهبی فرزندان صورت گرفته که این امر باعث تشکیل جامعه‌ای سالم می‌شود.

خادمی با بیان این‌که بیش از 30 حافظ قرآن در جامعة‌القرآن وجود دارد، گفت: داشتن شرایط برای حضور قاریان و برگزیدگان قرآنی در سطح ملی و بین‌المللی می‌تواند در سطح ارتقای دانش دینی جامعه هدف، موثر واقع شود.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد، لطف و حسن کار قرآنی را مردمی بودن آن عنوان کرد و گفت: دولت تدبیر و امید دولتی دینی است که با توجه به اختیارات و وظایف محوله سعی در برطرف کردن مشکلات حوزه دینی و قرآنی استان داریم.

خادمی در پی پیشنهاد ارائه شده جهت ساخت ساختمان مرکزی جامعةالقرآن در حاشیه رود بشار باشد، گفت: باید کار کارشناسی شده صورت گیرد و  بررسی شود موقعیت کار چگونه است از این‌رو به حد نیاز زمین در اختیار مرکز قرار می‌دهیم و منابع ساخت و ساز از خیرین باشد.

به گزارش فارس در بازدید استاندار از کلاس‌های قرآنی مرکز دانش‌آموزان، به قرائت آیات از قرآن پرداخت.

انتهای پیام/82011/ط40/ظ1004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول