اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

همایش قانون‌مداری و امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد

همزمان با سومین روز از هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر همایش قانون‌مداری و امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

همایش قانون‌مداری و امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، پیش از ظهر امروز همایش قانون‌مداری و امر به معروف و نهی از منکر همزمان با سومین روز از هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در محل سالن اجتماعات دادسراهای نظامی استان آذربایجان غربی واقع در خیابان ارتش برگزار شد.

سومین همایش توسط معاونت سازمان‌های نظامی و قضایی در سومین روز از ماه محرم ساعت 10 تا 12 با عنوان قانون‌مداری و امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

موضوع همایش قانون‌مداری و امر به معروف و نهی از منکر بوده و برگزارکنندگان همایش سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، دادگستری استان، نیروی انتظامی استان و بسیج است.

در کنار این همایش از خانواده شهدا و جانبازان امر به معروف و نهی از منکر، قاضی نمونه، بسیجی نمونه و نیروی انتظامی فعال که در اجرای تذکر لسانی فعال بوده و معاون سازمان‌های اجرایی فعال یکی از شهرستان‌ها تجلیل شد.

تبلیغات گسترده و فراگیر در مراکز نظامی و شهرک‌های مسکونی نیروهای مسلح با موضوع تذکر لسانی و ترویج نقدپذیری از جمله برنامه‌های معاونت سازمان‌های نظامی و قضایی بوده و در داخل نیروهای مسلح برنامه‌های تبلیغاتی و آموزشی برگزار شد.

در دو روز گذشته دو همایش نیز با عنوان‌های عاشورای حسینی و فرهنگ عمومی و جامعه آرمانی و نقدپذیری به مناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

نخستین همایش توسط معاونت فرهنگی ستاد احیای آذربایجان غربی روز نخست ماه محرم ساعت 10 تا 12 با عنوان عاشورای حسینی و فرهنگ عمومی برگزار شد.

سایر ادارات از جمله صدا و سیمای آذربایجان غربی، برخی از دانشگاه‌های استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی در اجرای این همایش مشارکت داشتند.

در این همایش ضمن تبیین و تعیین موضوع همایش توسط سخنرانان از فعالان حوزه امر به معروف از جمله شخصیت‌های علمی و فرهنگی استان که در موضوع امر به معروف و نهی از منکر تلاش داشتند تجلیل می‌شود.

فعالان فرهنگی و هنری و یک نفر نیز به عنوان معاون فرهنگی برگزیده شهرستان‌های تابعه مورد تجلیل قرار گرفتند.

در کنار این همایش مسابقه فرهنگی با عنوان پیام عاشورایی و عفاف اجتماعی پیش‌بینی شده بود.

تبلیغات گسترده با موضوع تذکر لسانی و ترویج نقدپذیری در برنامه معاونت فرهنگی ستاد احیای آذربایجان غربی پیش‌بینی شده و برنامه‌ریزی شده مسئولان ستاد و کارشناسان ستاد احیا در طول هفته در برنامه‌های مختلفی حضور یافته و در خصوص اهداف و وظایف ستاد مطالبی ارائه شده و عملکرد ستاد منعکس شود.

انتهای پیام/61005/ل40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول