اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول قوه قضائیه در مراسم تشییع پیکر شهدای دادستانی زابل:

تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهیم امنیت مردم سیستان و بلوچستان خدشه‌دار شود

معاون اول قوه قضائیه ‌گفت: تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهیم امنیت مردم سیستان و بلوچستان خدشه‌دار شود.

تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهیم امنیت مردم سیستان و بلوچستان خدشه‌دار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی دقایقی پیش در مراسم تشییع پیکر شهدای دادستانی زابل، از مقابل دادگستری زاهدان اظهار داشت: مردم شیعه و سنی صدها سال است که در کنار هم به خوبی زندگی می‌کنند و هیچ مشکلی با هم نداشته‌اند و دشمن این همدلی آنها را بر‌نمی‌تابد.

‌معاون اول قوه قضائیه بیان کرد: امروز استکبار جهانی بر جهل و نادانی افراد مزدور سوار شده و آنها را مسلح کرده و برای حرکات تروریستی آماده می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: جلیقه‌های انفجاری و بمب‌ها در ‌نظام سلطه ساخته می‌شود، آنها می‌خواهند جامعه اسلامی را نا‌امن کنند.

وی گفت: مردم سیستان و بلوچستان تاریخ بسیار پرتجربه و افتخاری را پشت سر گذاشته‌اند لذا تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهیم تا امنیت این استان خدشه‌دار شود.

رئیسی اضافه کرد: پدران و مادران شهدا، همکاران شهید نوری، خون مطهر شهید نوری و همکارش، خون حیات و زندگی اجتماعی و امنیت پایدار است و زمینه‌ساز نابودی جاهلان و مزدوران.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه ملت همیشه در صحنه ایران تنها مولفه قدرت ایران اسلامی هستند، اذعان داشت: دستگاه قضایی، نیروهای مسلح، امنیتی، سپاه و بسیج شجاع ما به پشتیباتی مردم در مقابل تمام حرکات دشمنان غیورانه و با اقتدار ایستاده‌اند.

این مسئول ادامه داد: آنچه دشمن نمی‌تواند برتابد اتحاد، ‌انسجام و در صحنه بودن مردم است، امروز مقام معظم رهبری در جهان در بین تمام آزادی‌خواهان می‌درخشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت ایام عزادا‌ری سالار شهیدان امام حسین (ع) و 72 تن از یا‌ران باوفایش‌ افزود: قیام امام حسین (ع) برای نجات جامعه از جهل و نادانی ‌بود و آنهایی که در مقابل ایشان صف‌آرایی کرده و شمشیر کشیدند دشمنان اسلام بودند.

معاون اول قوه قضائیه ضمن تسلیت و تبریک به خانواده شهدا، از تمام مردم و مسئولان برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه دادستانی زابل قدردانی کرد.

انتهای پیام/75004/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول