اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی اعلام کرد

آمادگی 50 پایگاه کمیته امداد آذربایجان غربی برای دریافت نذورات

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی از آمادگی 50 پایگاه و دفتر کمیته امداد استان برای دریافت نذورات و قربانی‌ها در ایام محرم خبر داد.

آمادگی 50 پایگاه کمیته امداد آذربایجان غربی برای دریافت نذورات

جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی آماده جمع‌آوری نذورات و قربانی‌های عزاداران امام حسین(ع) در ایام ماه محرم است.

وی در این راستا از آمادگی 50 پایگاه و دفتر اداری کمیته امداد استان برای مشارکت در این امور خیر خبر داد و افزود: این اقدام همانند سال‌های گذشته در کمیته امداد امام خمینی استان همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

حسین‌زاده با اعلام این خبر افزود: 28 پایگاه کمیته امداد در سطح شهرها و 22 دفتر کمیته امداد در سراسر استان برای جمع آوری نذورات خیرین نیکوکار و قربانی‌‌های عزاداران در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: این دفاتر و پایگاه‌ها در تمامی ایام ماه محرم، همچنین در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی آماده دریافت نذورات و قربانی‌های مردم خیر استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی تصریح کرد: مردم نیکوکار و مومن استان همواره در حاشیه برگزاری مراسم‌های مذهبی در ایام ماه رمضان و محرم همکاری ویژه‌ای با کمیته امداد امام خمینی در راستای کمک به محرومان و نیازمندان جامعه داشته‌اند که امید می‌رود این میزان مشارکت در ایام محرم امسال به طور چشمگیری افزایش داشته باشد.

حسین‌زاده مشارکت در این امور خیر و خداپسندانه را از ثمرات ویژه ماه محرم عنوان کرد و افزود: با فرا رسیدن فصول سرد سال کمک به محرومان و نیازمندان بیش از پیش احساس می‌شود و دستگیری از نیازمندان به طور قطع می‌تواند برکات عزاداری‌ها را دو چندان کند.

انتهای پیام/61006/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول