اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسین معدنی در گفت‌وگو با فارس:

اشتباهات زیاد منجر به شکست شهرداری تبریز شد

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: اشتباهات زیاد منجر به شکست شهرداری تبریز شد و این مسئله در دیدارهای لیگ برتر نشان می‌دهد که تیم‌ها هنوز به آمادگی لازم نرسیدند.

اشتباهات زیاد منجر به شکست شهرداری تبریز شد

حسین معدنی پس از دیدار هفته چهارم لیگ برتر والیبال که با شکست سه بر دو شهرداری تبریز مقابل کاله مازندران همراه بود، در گفت‌‌وگو با خبرنگار  فارس در آمل ابراز داشت: دو تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی با اعلام اینکه همیشه بازی مقابل کاله مازندران و کار در آمل سخت است، افزود: برای کسب سه امتیاز به آمل آمدیم ولی تنها توانستیم به یک امتیاز این دیدار بسنده کنیم.

معدنی ادامه داد: برای این دیدار سخت و نزدیک برنامه داشتیم اما در پوان‌های حساس اشتباهات زیادی کردیم و عدم رعایت و اجرای برخی موارد باعث شد تا امتیازات را از دست دهیم.

وی با اشاره به اینکه اشتباهات شاگردانم در این دیدار شناسایی شده و سعی داریم تا با گوشزد آن نکات در دیدارهای آینده شاهد آن نباشیم، اذعان داشت: از کاله نیز بازی بهتر و عملکرد خوبی در میدان توقع داشتیم ولی همان‌گونه که پیش‌بینی می‌شد این تیم نیز تمرینات کمی داشته و به امادگی لازم دست نیافت.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز افزود: با توجه به شناختی که از بهروز عطایی سرمربی و بازیکنان کاله داریم در آینده این تیم بازی‌های زیباتری را به نمایش درمی‌آورد و روز به روز بهتر از گذشته می‌شود.

معدنی ابراز داشت: بازی‌های کم‌رمق و عملکرد نامطلوب دیدارهای اوایل لیگ برتر نشان می‌دهد که تیم‌ها هنوز به آمادگی لازم نرسیدند و رفته رفته در ادامه فصل شرایط بهتر می‌شود و کیفیت لیگ برتر ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام/86012/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول