اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

4 بازی 4 ست یک امتیاز برای والیبال آلومینیوم بندرعباس / وعده سرمربی عملی نشد

دیدار دو تیم والیبال آلومینیوم بندرعباس و نوین کشاورز در حالی سه بر دو به سود تیم میهمان به پایان رسید که سرمربی تیم بندرعباسی در هفته‌های قبل وعده کسب نخستین برد در این دیدار را داده بود.

4 بازی 4 ست یک امتیاز برای والیبال آلومینیوم بندرعباس / وعده سرمربی عملی نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دیدار دو تیم والیبال آلومینیوم بندرعباس و نوین کشاورز تهران که عصر امروز از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر با حضور حدود یک هزار نفر در ورزشگاه تختی این شهر برگزار شد، نتوانست این تیم هرمزگانی را به نخستین پیروزی خود و آن هم در خانه برساند.

تیم آلومینیوم که تاکنون با تیم‌های شهرداری تبریز، باریج اسانس‌ کاشان و سایپا بازی کرده‌ است با احتساب دو ست تا امروز موفق شده است در مجموع چهار ست را در این دوره از لیگ برتر به دست آورد.

آلومینیوم هرچند در این بازی و در پنج ست دنبال شده، بعضاً از تیم حریف نیز بهتر بازی کرد، اما گویا همین تیم کشاورز که سال گذشته جلوی این حریف هرمزگانی حریفی تقریباً دست و پا بسته نشان داد، در این روز عزم خود را برای بردن تیم هرمزگان جزم کرده بود.

در سه ست نخست بازی که 26 بر 24 به سود تیم کشاورز به پایان رسید، بازیکنان دامغانی نمایش خوبی را از خود نشان ندادند، این در حالی بود که بازیکنان تیم نوین کشاورز بارها به تصمیمات داوری در این ست اعتراض کردند.

آلومینیوم بندرعباس در ست دوم با درخشش بازیکن صربستانی خود موفق شد در امتیاز 23، اختلاف امتیاز خود را به هفت برساند، و این در حالی بود که در اواخر همین ست، نیز تیم کشاورز موفق شد، اختلاف خود را به پنج برساند تا این ست 25 بر 20 به سود تیم میزبان به پایان برسد.

بازی در ست سوم نیز در حالی که آلومینیوم در مقطعی 13 بر 11 نیز از حریف خود جلو افتاد، 25 بر 21 به سود تیم نوین کشاورز به پایان رسید.

آلومینیوم با از دست دادن ست سوم، در ست چهارم به میدان رفت، اما در این ست نیز 25 بر 18 مغلوب نوین کشاورز جوان شد.

بازی در ست پنجم با نتیجه 15 بر 12 به سود تیم میهمان به پایان رسید تا از این طریق تیم آلومینیوم با کسب چهار ست در چهار مسابقه با کسب یک امتیاز در رده آخر جدول لیگ برتر والیبال قرار بگیرد.

همچنین نوین کشاورز نیز با کسب این پیروزی چهار امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول چهارده تیم لیگ برتر والیبال قرار گرفت.

در این بازی که میهمانان ویژه‌ای همانند محمود خوردبین، سرپرست تیم والیبال نوین کشاورز و یورگن گده، مدیر فنی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان، در سالن حضور داشتند، عده‌ای تماشاگران در پایان بازی بر علیه مدیریت باشگاه آلومینیوم شعار سر دادند.

انتهای پیام/88001/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول