اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش استان زنجان:

همکاری لازم برای اسکان گردشگران مذهبی در زنجان انجام می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: همکاری لازم برای اسکان گردشگران مذهبی در زنجان انجام می‌شود.

همکاری لازم برای اسکان گردشگران مذهبی در زنجان انجام می‌شود

امیر نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: اسکان مسافرین ورودی به زنجان در ایام محرم یکی از موضوعات مهم در این ایام محسوب می‌شود.

وی افزود: اسکان مسافرین طی سال‌های اخیر از دغدغه‌های موجود بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه مسئولین هیئت‌های مذهبی از آموزش و پرورش درخواست کمک داشته‌اند، یادآور شد: آموزش و پرورش در این راستا از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

وی حضور مسافرین در ایام محرم را یادآور شد و تاکید کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از هیئت‌های مذهبی زنجان در ایام محرم می‌شود.

نظری با بیان اینکه هماهنگی لازم برای اسکان انجام می‌شود، افزود: در مواردی که امکان کمک برای اسکان از طریق آموزش و پرورش وجود داشته باشد این کار صورت می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه باید در سال‌جاری عزاداری‌های مناسبی صورت گیرد، افزود: زنجان همواره در برگزاری مراسم‌های عزاداری سرآمد بوده است.

نظری زنجان را پایتخت شور و شعور حسینی دانست و اظهار داشت: پایتخت شور و شعور حسینی باید مراسم‌های آبرومندی در ایام محرم برگزار کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین آسیب‌شناسی مراسم‌های محرم را یادآور شد و تاکید کرد: باید عزاداری‌های زنجان مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه زنجان در ایام محرم کانون توجه‌ها است، خاطرنشان کرد: در این ایام توجه‌ها به سمت زنجان است و باید نسبت به این موضوع آگاهی لازم وجود داشته باشد.

نظری دوری از انحرافات در عزاداری‌های محرم را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید نسبت به این موضوعات حساسیت لازم وجود داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه عزاداری‌های ماه محرم باید همواره مورد بررسی و تحلیل باشد، افزود: این بررسی‌ها موجب آسیب‌شناسی در این حوزه می‌شود.

وی نتیجه گرفتن در عزاداری‌ها را یادآور شد و گفت: باید در پایان محرم از عزاداری‌ها نتیجه‌گیری شود.

نظری قیام امام حسین (ع) را قیام خون بر شمشیر دانست و اظهار داشت: امروز اسلام و تشیع با ریختن خون امام حسین (ع) زنده مانده است.

انتهای پیام/73007/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول