اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز:

نوین کشاورز به فکر صعود به جمع هشت تیم بالای جدول است

سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز گفت: هدف ما در فصل جاری لیگ برتر والیبال صعود به جمع هشت تیم بالای جدول است.

نوین کشاورز به فکر صعود به جمع هشت تیم بالای جدول است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسعود آرمات عصر امروز در جمع خبرنگاران پس از بازی والیبال تیم آلومینیوم بندرعباس با نوین کشاورز که با نتیجه سه بر دو به سود تیم نوین کشاورز به پایان رسید، با بیان اینکه کادر فنی و بازیکنان تیم نوین کشاورز از قبل از این بازی نیز می‌دانسته‌اند که بازی سختی را در پیش دارند، اظهار داشت: تیم آلومینیوم هر سه دیدار خود را باخته بود و در این بازی در راستای کاهش فشار تمام توان خود را به کار گرفت، اما تجربه بازیکنان و تلاش آنها سبب شد این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: این در حالی بود که تیم بندرعباسی، هم از امتیاز میزبانی و شرایط آب و هوایی و هم از بازیکنانی باتجربه و یک بازیکن خارجی خوب در این دیدار بهره می‌برد.

سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تیمش در قبل از آغاز لیگ تمرینات خود را دیرتر نیز آغاز کرده است، متذکر شد: تمام تمرکزمان را در بازی با آلومینیوم بر روی نقاط ضعف و قوت این تیم به کار گرفتیم؛ به نحوی که در ست‌هایی که عقب افتادیم نیز توانستیم امتیازات را جبران کنیم.

آرمات با بیان اینکه تیم آلومینیوم را خوب آنالیز کرده بودیم، افزود: به امتیاز این بازی نیاز داشتیم و برای به دست آوردنش جنگیدیم و نتیجه لازم را نیز گرفتیم.

وی با بیان اینکه تیمش به جز دو سه نفر تیمی جوانی است، اضافه کرد: تیم ما در چند بازی اخیر رشد خوبی داشته است.

سرمربی تیم والیبال شکوفا صنعت پویا یادآور شد: هدف نوین کشاورز در این فصل از لیگ برتر رسیدن به جمع هشت تیم پلی‌آف است و تمام باشگاه به روی این هدف تمرکز دارند.

به گزارش فارس؛تیم والیبال نوین کشاورز با کسب این پیروزی چهار امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول 14 تیمی لیگ برتر والیبال قرار گرفت.

انتهای پیام/88001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول