اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

مشکلی برای تامین گاز پایدار در گلستان وجود ندارد

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: با انجام تمهیدات لازم، فراهم شدن زیرساخت‎های ضروری و اقدامات پیشگیرانه در خصوص تامین گاز پایدار استان مشکلی وجود ندارد.

مشکلی برای تامین گاز پایدار در گلستان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی در خصوص هدف از برگزاری جلسه مشترک مدیران عامل گاز گلستان، منطقه 9 عملیات انتقال گاز و شرکت پخش فراورده‎های نفتی استان برای تامین سوخت مورد نیاز در فصل سرما اظهار داشت: در این نشست مشترک که مدیران و کارشناسان شرکت‎های گاز استان گلستان و منطقه 9 عملیات انتقال گاز و شرکت پخش فراورده‎های نفتی استان حضور داشتند بر هماهنگی برای تامین سوخت پایدار استان و فراهم کردن زیرساخت‎های لازم تصمیم‎گیری شد.

وی تصریح کرد: در این نشست که به میزبانی شرکت گاز استان گلستان تشکیل شد مدیران سه شرکت صنعت نفت استان شرایط و روند تامین و انتقال گاز، توزیع بهینه و پایدار گاز در سطح استان و همچنین تامین سوخت مایع به عنوان جایگزین در شرایط بحرانی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان افزود: پس از ارائه گزارش هر یک از مدیران شرکت‎ها و تبادل نظر و ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات سایر کارشناسان، در این جلسه در خصوص آمادگی کامل برای فصل سرما و تامین سوخت مورد نیاز مردم و همچنین خدمات‎رسانی مناسب و فراهم کردن زیرساخت‎های لازم تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

سنگدوینی تصریح کرد: با انجام تمهیدات لازم، فراهم شدن زیرساخت‎های ضروری و اقدامات پیشگیرانه خوبی که توسط سه شرکت مذکور انجام گرفته خوشبختانه در خصوص تامین گاز پایدار استان مشکلی وجود نداشته و همه شرایط برای فصل سرما آماده است و مشکلی نداریم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان افزود: برای مواجهه با بحران احتمالی نیز تمام منابع و تجهیزات مورد نیاز پیش‎بینی و مهیا شده و منابع انسانی سه شرکت نیز در آمادگی کامل به سر می‎برند.

سنگدوینی در پایان اظهار امیدواری کرد مردم شریف استان همچون سنوات گذشته ما را در انجام این رسالت مهم یاری رسانند و با اهتمام به صرفه‎جویی و مدیریت بر مصرف گاز مشکلی در تامین گاز نداشته باشیم و فصل سرما را بدون هیچ‎گونه نگرانی سپری کنیم.

انتهای پیام/2307/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول