اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان خبر داد

216 میلیون تومان اعتبار ساماندهی گلزار شهدای تویسرکان

فرماندار تویسرکان اعتبار امسال ساماندهی گلزار شهدا را 216 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با جذب این اعتبار بیشترین سهم از آن باید بابت دیون پرداخت شود.

216 میلیون تومان اعتبار ساماندهی گلزار شهدای تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی عصر امروز در کارگروه ساماندهی گلزار شهدا در تویسرکان، اعتبار امسال ساماندهی گلزار شهدا را 216 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: در صورت جذب این اعتبار بیشترین سهم از آن باید بابت دیون پرداخت شود.

وی ادامه داد: 50 میلیون تومان از بودجه امسال در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای ساماندهی گلزار شهدا و تپه نورالشهدا در نظر گرفته شده است.

فرماندار تویسرکان در خصوص عدم ساماندهی مزار شهدای گمنام تپه نورالشهدا، گفت: سال گذشته برای ساماندهی قبور شهدا 100 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد اما تاکنون به علت شرایط اعتبار مبلغی در این خصوص دریافت نشده است.

وی با بیان اینکه هرچه داریم از شهداست، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم در حوزه اشاعه فرهنگ شهید و شهادت با تمام توان عمل کنیم.

شرکائی تاکید کرد: خدمتگزاری در حوزه شهید و شهادت خدمت به ترویج و نهادینه کردن ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و امام (ره) در راستای پایداری دین اسلام است.

وی با بیان اینکه با اشاره به اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان تویسرکان تلاش زیادی در این حوزه دارند، ابراز کرد: برای تسریع در روند ساماندهی تپه نورالشهدا، هر 15 روز یکبار، روند اجرایی شدن کار بررسی و پیگیری خواهد شد.

فرماندار تویسرکان با تقدیر از پیگیری و تلاش نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید در راستای توسعه تویسرکان در همه حوزه‌ها همت و تلاشی مضاعف داشته باشیم.

وی در پایان بر ساماندهی تابلو‌ها و مسیر گلزار شهدای روستاهای شهرستان تاکید کرد و ابراز داشت: دستگاه مربوطه با استفاده بهینه از امکانات در دسترس تابلوهای گلزار شهدا را تعمیر و بازنویسی کنند.

انتهای پیام/89010/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول