اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قوچان:

فقدان اعتبارات دلیل عدم اتمام گلزار شهدای قوچان است

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قوچان گفت: حدود 400 شهید در گلزار شهدای این شهرستان دفن شده‌اند و نبود اعتبارات لازم دلیل به اتمام نرسیدن گلزار این شهداست.

فقدان اعتبارات دلیل عدم اتمام گلزار شهدای قوچان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علی اصغر برهانی صبح امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر قوچان در محل شهرداری اظهار کرد: احداث گلزار مرکزی شهدای قوچان در پروژه‌های عمرانی قرار نداشت که با رایزنی‌های انجام شده جزو طرح‌ احداث و بازسازی قرار گرفت اما تاکنون مبلغ کمی به آن اختصاص داده شده است.

وی تاکید کرد: حدود 400 شهید در گلزار شهدای شهرستان قوچان دفن شده‌اند و برای بازسازی و احداث آن تا پایان سال 90 فقط 145 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته که نبود اعتبارات لازم دلیل به اتمام نرسیدن گلزار شهدای قوچان است.

برهانی با اشاره به اینکه بسیاری از مسئولان رده بالای کشوری و استانی ضمن حضور در گلزار شهدا قول‌های مساعدی برای مرمت آن داده‌اند ولی هیچ‌کدام عملی نشده است، تصریح کرد: در سال جاری حدود 300 میلیون تومان برای انجام این کار در کمیته برنامه‌ریزی اعتبار در نظر گرفته شده ولی هنوز هیچگونه تخصیصی صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: برای انجام این پروژه هیچ اعتباری پیش‌بینی نشده اما برآورد هزینه حدود 700 میلیون تومان است که در حال حاضر فقط بنیاد شهید 90 میلیون تومان بدهکاری دارد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قوچان با بیان اینکه گلزار شهدای ساخته شده در کشور پس از ساخت تحویل شهرداری‌ها می‌شود، تصریح کرد: اگر شهرداری قوچان وارد کار شده و بتواند هزینه مسقف کردن این پروژه را متقبل شود بنیاد شهید پس از تخصیص اعتبارات هزینه شهرداری را پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول