اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

اقلام مورد نیاز مردم در محرم تأمین شده است

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل از تأمین اقلام مورد نیاز مردم در ایام محرم برای تنظیم مطلوب بازار خبر داد.

اقلام مورد نیاز مردم در محرم تأمین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حامد عاملی عصر امروز در جلسه تنظیم بازار در اردبیل اظهار داشت: ما با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجامع امور صنفی تلاش کردیم تا اقلام مورد نیاز مردم را در ماه محرم که برای تهیه نذورات به آنها نیاز دارند در حد مکفی تهیه کنیم که در این زمینه قند و شکر،‌ برنج، ‌روغن و سایر اقلام مورد نیاز در دهه اول محرم و سایر روزها به بازار به میزان مورد نیاز تزریق می‌شود.

وی تصریح کرد: با نظارت‌های مستمر جلوی هرگونه افزایش اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در ماه محرم گرفته می‌شود که قرار شد اکیپ‌های نظارتی نیز در این زمینه فعال شوند تا با سودجویان و برخی از مغازه‌داران که اقدام به افزایش بی‌رویه قیمت و یا احتکار کالایی کنند، برخورد جدی صورت بگیرد.

عاملی از آمادگی سازمان صنعت، معدن و تجارت برای تأمین عمده کالاهای مورد نیاز صاحبان نذورات و همچنین احسانات خبر داد و خاطر نشان کرد: اگر نیازمندی آنها به صورت کلی باشد سازمان صنعت، معدن و تجارت آمادگی دارد تا با نرخ دولتی و مصوب این کالاها را به صورت عمده در اختیار افراد و گروه‌هایی قرار دهد که در صدد تهیه نذورات هستند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به کمبود دارو و کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی در روزهای اخیر اشاره کرد و ادامه داد: ما سعی خودمان را به کار گرفتیم تا با نظارت دقیق سازمان صنعت، معدن و تجارت با دلالان و سودجویان در این بازار برخورد کرده و به مقدار کافی دارو تهیه و به داروخانه‌ها تزریق کنیم.

وی در مورد تأمین نهاده‌های دام و طیور نیز بیان کرد: با هماهنگی جهاد کشاورزی و سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت ذخیره لازم در این باب صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: ‌با این ذخیره بعید به نظر می‌رسد صاحبان واحدهای پرورش دام و طیور با مشکل خاص در تأمین نهاده‌ها روبه‌رو شوند.

عاملی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت تأمین و تهیه میوه شب عید نیز اشاره کرد و افزود: امسال مسئولیت تأمین میوه آخر سال بر عهده جهاد کشاورزی گذاشته شده که امیدواریم با هماهنگی و همکاری مشترک با سازمان‌ها و نهادهای دیگر به میزان کافی ذخیره‌سازی سیب انجام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان اردبیل همه ساله به عنوان یکی از استان‌های معین در تأمین میوه شب عید به ویژه سیب قرمز تعیین شده امسال نیز این ذخیره‌سازی‌ها به شکل مناسب در حال انجام است که امیدواریم در ایام پایانی سال در این زمینه مشکل جدی را شاهد نباشیم.

عاملی در مورد نرخ ورودی مجتمع شورابیل اردبیل نیز خاطر نشان کرد:‌ با رفع مشکل حقوقی نرخ مصوب شورای شهر و شهرداری امیدواریم این نرخ در فصل غیر پیک کاهش یابد.

انتهای پیام/62003/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول