اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج خواستار شد

ضرورت هماهنگی شهرداری و صنوف در رفع مشکلات شهری

شهردار یاسوج با اشاره به نقش حساس صنوف در خدمات شهری گفت: همکاری هرچه بیشتر شهرداری و صنوف نقش موثری در رفع مشکلات شهر یاسوج دارد.

ضرورت هماهنگی شهرداری و صنوف در رفع مشکلات شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدعلی جاوید عصر امروز در جمع بازاریان و صنوف شهر یاسوج با اشاره به نقش فعال و تاثیرگذار بازار در حوزه‌های مختلف اجتماعی اظهار داشت: برای ساماندهی اساسی به خدمات شهری همکاری صنوف و شهرداری امری ضروری است.

شهردار یاسوج افزود: به سبب اهمیت بحث بازار یکی از نخستین اقدامات ما در شهرداری فعال‌سازی و میدان دادن هرچه بیشتر به معاونت خدمات شهری شهرداری بود تا از این طریق رابطه شهرداری با صنوف هرچه بیشتر تقویت شود.

وی با اشاره به ظرفیت های خدادادی متعددی که در شهر یاسوج وجود دارد اضافه کرد: اگر خوب بتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم؛ نخستین آورده آن به جیب بازاریان و مردم می‌رود.

شهردار یاسوج در ادامه با بیان اینکه شهرداری در حال حاضر با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، ابراز داشت: باید همه با همکاری هم به سمتی حرکت کنیم که خدمات شهری تحت تاثیر مسائل مالی شهرداری قرار نگیرد و شهر ما روز به روز زیباتر شود و خدمات مطلوب‌تری به شهروندان ارائه دهیم.

جاوید عنوان داشت: امیدواریم که فضای تعامل میان شهرداری و صنوف هرچه بیشتر تقویت شود و با ایجاد رابطه‌ای قانونمند بین شهرداری و صنوف برخی از مسائل و مشکلات شهر یاسوج هرچه زودتر رفع شود.

 انتهای پیام/82008/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول