اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه بعد از ظهر امروز انجام شد

تاکید سرپرست شهرداری گرگان بر ایمن بودن ترافیکی شهر

سرپرست شهرداری گرگان در نشست مشترک روسای نواحی شهرداری گرگان برای بررسی نقاط حادثه‎خیز با محوریت ترافیک به ایمن بودن شهر تاکید کرد.

تاکید سرپرست شهرداری گرگان بر ایمن بودن ترافیکی شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیم کریمی بعد از ظهر امروز در جمع معاون خدمات شهری، رئیس حمل و نقل و ترافیک و روسای نواحی شهرداری گرگان اظهار داشت: مردم این شهر ایمنی خود را در اختیار ما گذاشته‎اند و نباید به دلیل کوتاهی ما آسیب ببینند.

وی از روسای نواحی خواست به صورت مستمر با اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارتباط موثری را برای ایمن‎سازی شهروندان از حوادث برقرار سازند.

فعالیت پیمانکاران شهرداری را که موارد ایمنی را رعایت نمی‎کنند تعطیل کنید

سرپرست شهرداری گرگان افزود: لازم است خدمات شهری و اداره ترافیک گشت‎هایی را به همراه روسای نواحی در سطح شهر به منظور دقت در انجام وظایف و کنترل و رسیدگی مسائل مربوط به ایمن‎سازی و پیشگیری از خطرات احتمالی برای شهروندان داشته باشند.

کریمی خاطرنشان کرد: اگر فعالیتی توسط سازندگان و حتی پیمانکار شهرداری بدون توجه ایمنی انجام می‎شود، اجازه ادامه فعالیت ندهید و کار آنها را تعطیل کنید و برای اطمینان از فعالیت ایمن با همکاری اداره ترافیک از کارشناس افسر راهنمایی و رانندگی استفاده کنید.

گذاشتن علائم ایمنی بر عهده پیمانکاران خدمات شهری است

وی افزود: گذاشتن علائم ایمنی برای نواقص و مخاطرات سطح خیابان‎ها و معابر و رفع موقت ناهمواری‎ها بر عهده پیمانکاران خدمات شهری است به همین سبب اگر از این جهت مشکلی برای مردم پیش آید پیمانکار مذکور ضامن بوده و باید خسارت آن را نیز پرداخت کند و در این رابطه هیچ تعللی پذیرفته نیست.

در ادامه رئیس حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان گفت: روسای نواحی درخواست‎های ترافیکی خود را به ما اعلام کنند و لازم است هماهنگی بیشتری بین نواحی و ترافیک به منظور افزایش ضریب ایمنی، ایجاد شود.

مهدی بکائیان افزود: در رابطه با فعالیت‎های انجام شده، باید با پیمانکاران دستگاه‎های حفار مانند مخابرات، آب و فاضلاب و برق مکاتبه شود و با برقراری ارتباط موثر، نواقصی که در ارتباط با دریچه‌های سطح سواره‎رو پیش می‎آید در کوتاه‎ترین زمان برطرف شود.

انتهای پیام/2307/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول