اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات باشت:

کانون مداحان باشت دارای 160 مداح و نوحه‌خوان است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت گفت: در حال حاضر کانون مداحان شهرستان باشت دارای 160 مداح و نوحه‌خوان است که بالغ بر 63 نفر از این تعداد دارای کد و شناسنامه مداحی هستند.

کانون مداحان باشت دارای 160 مداح و نوحه‌خوان است

حجت‌الاسلام اکبر ظهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت، با اشاره به این موضوع که کانون مداحان شهرستان باشت بیش از دو سال از آغاز فعالیتش می‌گذرد، اظهار کرد: در حال حاضر کانون مداحان شهرستان باشت دارای 160 مداح و نوحه‌خوان است که بالغ بر 63 نفر از این تعداد دارای کد و شناسنامه مداحی هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت با بیان این‌که افرادی که هم اکنون عضو کانون مداحان این شهرستان هستند به صورت خودجوش فعالیت دارند، افزود: این شهرستان دارای ظرفیت فراوان با توانایی بسیار در این زمینه است که به دلیل کم‌توجهی مسئولان در راستای استعداد‌یابی با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم.

وی در ادامه اذعان کرد: پرورش مداح در هر شهرستان امری بسیار مهم و ارزنده است که باید از سوی مسئولان مورد توجه خاص قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: تاکنون رایزنی‌های بسیاری در این زمینه با نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر نماینده در شهرستان انجام شده است اما هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

به گفته ظهرابی، پرورش مداح در هر شهرستان شرایط و اقدامات خاص خود را می‌طلبد که در باشت به علت کمبود اعتبارات و بی‌توجهی به این موضوع، کانون مداحان با مشکلات فراوانی رو به رو شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزش مداحی نیازمند هزینه و استفاده از اساتید خبره در این زمینه است که اداره تبلیغات اسلامی قادر به فراهم کردن چنین شرایطی نیست.

ظهرابی در ادامه خواستار همیاری و توجه ویژه مسئولان به کانون مداحان این شهرستان در راستای پرورش مداح شد.

انتهای پیام/82007/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول