اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

امنیت راه توسعه و سازندگی است

استاندار مرکزی گفت: امروز امنیت در جای جای شهرها و روستاهای استان مرکزی برقرار است و وجود این امنیت راه را برای توسعه و سازندگی هموار می‌کند.

امنیت راه توسعه و سازندگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمد حسین مقیمی صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پلیس تخصصی استان مرکزی گفت: استان مرکزی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است و خوشبختانه رتبه اول امنیت را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: امنیتی که امروز در جامعه حاکم است، نتیجه تلاش‌‌ها و زحمات سبز پوشان نیروی انتظامی است که قاطعانه با هر ناامنی به شدت مبارزه می‌کنند.

استاندار مرکزی بیان داشت: برقراری امنیت تنها بر عهده نیروی انتظامی نیست، چرا که مردم بازوان اصلی نیروی انتظامی در تامین امنیت بوده و مشارکت آنان در طرح‌های نیروی انتظامی نقش موثری در تامین و برقراری و ثبات امنیت دارد.

مقیمی گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی برخورد جدی و قاطعانه با اراذل و اوباش و قاچاقچیان مواد مخدر است.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و اهمیت نظم در ماه محرم گفت: هیئت‌های مذهبی باید در برقراری نظم نهایت همکاری را با ماموران نیروی انتظامی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز گفت: نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و آرامش در کشور شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب کرده است که این نشان دهنده اهمیت امنیت است.

آیت‌الله دری ‌نجف‌آبادی افزود: ارتقای امنیت در حوزه‌های اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی امر بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: مردم باید در برقراری امنیت نهایت همکاری را با ماموران نیروی انتظامی داشته باشند.

در پایان این مراسم استاندار مرکزی، نماینده ولی فقیه در استان و اعضای شورای تامین از نمایشگاه دستاوردهای پلیس تخصصی استان بازدید کردند.

انتهای پیام/87002/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول