اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای ساری:

روند موجود جذب نیرو در شهرداری ساری اصلاح شود

عضو شورای ساری با اشاره به اینکه روند موجود جذب نیرو در شهرداری باید اصلاح شود، در صورت اصلاح نشدن این رویه، اسامی را در صحن علنی شورا، در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم.

روند موجود جذب نیرو در شهرداری ساری اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی‌اکبر ذلیکانی امشب در جلسه علنی یکشنبه شب شورای شهر ساری، اظهار داشت: لیست کارکنان شهرداری در واحدها و سازمان‌های مختلف، به شورا ارائه شود.

وی با بیان اینکه جذب نیرو، بسیار سلیقه‌ای و بر اساس روابط بوده است، گفت: از دلایل مراجعه مردم به ما، موضوع اشتغال است.

این عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه باید به مسئله جذب نیرو نظارت کنیم، تصریح کرد: اگر قرار است شهرداری با مجوز استانداری نیرویی جذب کند، این حق باید برای همه مردم وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه ما نمایندگان مردم هستیم، یادآور شد: در این موضوع، هیچ حقی بیشتر از بقیه مردم نداریم.

ذلیکانی با اشاره به اینکه روند موجود جذب نیرو در شهرداری باید اصلاح شود، خاطرنشان کرد: نباید جوان دانش‌آموخته و دارای تحصیلات تکمیلی به دلیل اینکه کسی را ندارد، بیکار بماند و افراد غیرمتخصص در واحدهای شهرداری مشغول به کار باشند.

وی با بیان اینکه در این زمینه سکوت نمی‌کنم، گفت: در صورت اصلاح نشدن این رویه، اسامی را در صحن علنی شورا، رسانه‌ای می‌کنم.

ذلیکانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی مناطق شهری نیاز به توجه ویژه دارند، افزود: در  سال‌های گذشته به به دلیل بی‌توجهی و کم‌توجهی مدیران شهرداری به مناطقی مانند راهبند، دخانیات، کوی 22 بهمن و  امام‌زاده عباس شاهد شکاف در این مناطق هستیم.

این عضو شورا با اشاره به اینکه ترافیک از مشکلات شهری در مرکز استان است، اظهار داشت: اجرای هر برنامه‌ای در این زمینه، بدون پیشنهاد و همراهی مردم، به نتیجه نمی‌رسد.

وی افزود: در این حوزه از ارائه پیشنهادات مردم به ویژه در حوزه نرم‌افزاری، استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/86007/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول