اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست گروه هنری میسان:

دهکده گردشگری میسان را معرفی می‌کنیم/ همه جا میزبانیم

سرپرست گروه هنری میسان گفت: دهکده گردشگری میسان با هدف معرفی میراث فرهنگی میسان بنا شده است.

دهکده گردشگری میسان را معرفی می‌کنیم/ همه جا میزبانیم

باسم حمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: وظیفه خود می‌دانیم که همواره نقش میزبان را در مقابل بازدیدکننده داشته باشیم.

وی افزود: همواره در مسیر همگرایی هرچه بیشتر گام برمی‌داریم و معرفی و شناخت یکدیگر را از اصول کار خودمان می‌دانیم.

سرپرست گروه هنری میسان با بیان اینکه دهکده گردشگری میسان با هدف معرفی فرهنگ این خطه بنا شده است توضیح داد: در این دهکده چهار نوع سبک زندگی تعریف شده است.

به گفته وی، زندگی شهرنشینی، روستانشینی، بادیه نشینی و هورنشینی چهار نوع زندگی مردم این خطه است که مخاطب می‌تواند در یک مکان با همه اینها آشنا شود.

حمادی که اخیراً لوح غرفه برتر نمایشگاه صنایع دستی اهواز را دریافت کرد خاطرنشان کرد: در این مسیر از مسئولان مربوطه درخواست می‌کنیم که همواره در جذب گردشگر تلاش کنند چرا که وجود گردشگر باعث شناخته شدن این منطقه می‌شود.

وی یادآور شد: ساخت مضیف برای میزبانی و پذیرایی توسط صنعتگران بومی از جمله جاذبه‌های دهکده گردشگری میسان است که رسانه‌ها در معرفی آن می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

سرپرست گروه هنری میسان ادامه داد: در ساخت این دهکده که محوطه یک هزار متری را به آن اختصاص دادیم، به وسیله هزینه‌های شخصی گروه هنری میسان ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، دهکده گردشگری میسان با خانه‌های گلی، تنورهای گلی به سبک سنتی و مضیف ساخته شده و در مسیر سوسنگرد به بستان راه‌اندازی شده و همه روزه بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول