اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شادگان:

مشکلات شادگان را با کمک مردم رفع می‌کنیم

عضو شورای اسلامی شهر شادگان گفت: مشکلات شادگان را با کمک مردم و مسئولان رفع خواهیم کرد.

مشکلات شادگان را با کمک مردم رفع می‌کنیم

محمد آلبوخنفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: مشکلات موجود در شهر با همکاری مردم و مسئولان رفع خواهد شد.

وی تصریح کرد: مشکلاتی از قبیل رعایت ضوابط شهرسازی، اجرای نمای ساختمان، اهمیت در نگهداری و حفظ مبلمان شهری، پرداخت عوارض و ... با همکاری شهروندان برطرف خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر شادگان افزود: برای ساختن و آباد کردن شهر شادگان، مردم باید بیشتر از مسئولان اهمیت و همفکری از خود نشان دهند زیرا تا مردم همت نکنند و وارد حوزه مشارکت نشوند، چهره شهر زیبا و متحول نمی‌شود.

وی در ادامه، شهروند و شهر را مکمل یکدیگر عنوان کرد و گفت: این دو مقوله با هم ارتباط ذاتی دارند و نمی‌توان آنها را از هم جدا کرد.

آلبوخنفر با بیان اینکه شهری با چهره زیبا و دلنشین فقط با همکاری مردم محقق می‌شود تصریح کرد: فرد به عنوان یک عنصر سازنده برای جامعه و محیط باید تلاش و همکاری لازم را در راستای رشد محیط زندگی و اجتماعی خود داشته باشد و اگر تک تک این عناصر وظایف خود را حول محور ساختن یک شهر خوب به درستی انجام دهند بدون شک شهری سالم و زیبا در خور شان مردم شریف خود خواهیم داشت.

وی در پایان خدمت صادقانه به مردم را مهمترین انگیزه خواند و عنوان کرد: انتظار می‌رود با حمایت مردم، رسانه‌ها و مسئولان مجموعه خدوم شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز بتواند بیش از پیش در راه خدمات‌رسانی گام بردارند.

انتهای پیام/72001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول