اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رزن خبر داد

کشف 40 فقره انواع سرقت در شهرستان رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از کشف 40 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

کشف 40 فقره انواع سرقت در شهرستان رزن

عباس جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی در شهرستان رزن و با توجه به سرقت‌های انجام شده در سطح حوزه استحفاظی شهرستان دستگیری افراد سارق به طور ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه شاهنجزین این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی توانستند روز گذشته یک نفر متهم با هویت معلوم، اهل و ساکن یکی از روستاهای تابعه شهرستان را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن بیان داشت: با اخذ حکم قضایی منزل فرد مذکور مورد بازرسی مأموران قرار گرفت که از منزل متهم مقادیر زیادی اموال مسروقه از قبیل وسایل خانگی، موتور برق، لوازم برقی و لوازم ساختمانی کشف شد و پس از بررسی به پاسگاه منتقل شدند.

وی در ادامه افزود: با اطلاع‌رسانی به مردم اهالی روستاهای سطح حوزه برای شناسایی اموال تاکنون تعداد 40 نفر از اهالی به پاسگاه مراجعه و اموال خود را شناسایی و مابقی نیز در حال شناسایی هستند.

جمشیدی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سارق نیز ادامه دارد، گفت: تأمین امنیت و آسایش مردم یکی از اولویت‌های کاری ناجا است که در این زمینه از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه انجام بهتر مأموریت‌های ناجا در گرو همکاری و مشارکت مردمی است، از همراهی مردم با مجموعه نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/89002/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول