اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره کل میراث فرهنگی فارس صورت می‌گیرد

پیگیری احداث هتل در نزدیکی ارگ کریم خانی شیراز

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با اشاره به موضوع ساخت هتل 18 طبقه در نزدیکی ارگ کریم خانی در شیراز گفت: این موضوع با حساسیت‌هایی که نسبت به مسائل مربوط به میراث فرهنگی در این استان داریم پیگیری می‌شود.

پیگیری احداث هتل در نزدیکی ارگ کریم خانی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، قدرت‌الله تاج بخش اظهار داشت: البته ساخت این هتل در حریم فیزیکی ارگ کریم خانی نیست بلکه در حریم بصری آن است با این حال این موضوع را دنبال کرده و در نامه‌ای به معاون میراث فرهنگی کشور خواستار بررسی موضوع شده‌ایم.

وی افزود: قرار است این هتل در 18 طبقه و با 64 متر ارتفاع در نزدیکی ارگ کریم خانی در شیراز احداث شود که به طور حتم فضای بصری این ارگ را خدشه‌دار می‌کند، از این رو معتقد هستم باید تعداد طبقات این هتل مورد بررسی قرار گیرد.

این مسئول در ادامه گفت: پیگیری‌های لازم از سوی میراث فرهنگی استان فارس در حال انجام است و در نامه‌ای به معاون میراث فرهنگی کشور موضوع را منتقل کرده‌ایم.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول