اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتخار دیگر برای مجموعه گردشگری همدان

شهرام شیروانی بازرس کشوری جامعه هتلداران شد

در مجمع عمومی جامعه هتلداران کشور شهرام شیروانی مدیرعامل گروه هتل‌های بین‌المللی باباطاهر همدان، با اکثریت آرا به عنوان بازرس کشوری این جامعه انتخاب شد.

شهرام شیروانی بازرس کشوری جامعه هتلداران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به تازگی یکی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هتلداری همدان موفق شده در عرصه کشوری با اکثریت آرا در هیئت رئیسه جامعه هتلداران ایران صاحب کرسی شود.

بر اساس قانون، انتخابات جامعه هتلداران هر دو سال یک بار انجام می‌شود که بر این اساس به تازگی و در آخرین انتخابات با تشکیل دومین مجمع عمومی جامعه هتل‌داران کشور که طی روزهای 9 و 10 آبان ماه به میزبانی هتل شایان کیش برگزار شد اعضای جدید هیئت رئیسه انتخاب شدند.

در بین اعضای هیئت رئیسه جدید جامعه هتل‌داران ایران نام شهرام شیروانی به نمایندگی از پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین به چشم می‌خورد.

در این انتخابات که اعضای حاضر به صورت مکتوب آرای خود را به صندوق انداختند جمشید حمزه‌زاده به عنوان رئیس جامعه هتل‌داران ایران، محمدعلی فرخ‌مهر به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره، حمید سجادیان به عنوان دبیر، محمدتقی مستقیمی به عنوان خزانه‌دار و شهرام شیروانی مدیرعامل گروه هتل‌های بین‌المللی همدان به عنوان بازرس این جامعه انتخاب شدند.

رئیس جامعه هتلداران استان همدان در این ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: دومین مجمع عمومی جامعه هتلداران در فضای بهتری نسبت به دور گذشته برگزار شد و اعضای جدید به مدت دو سال انتخاب شدند.

شهرام شیروانی افزود: در این مجمع در مورد وضعیت هتلداران و همچنین نرخ‌گذاری و نحوه نظارت بیشتر جامعه‌ها در استان بحث‌های خوبی شد.

وی اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده اعضای هیئت رئیسه، به زودی نشستی تخصصی برای بررسی مسائل هتلداران با رئیس سازمان میراث فرهنگی برگزار خواهند کرد.

رئیس جامعه هتلداران همدان با اشاره به وضعیت رو به بهبود واحدهای اقامتی در سطح استان تصریح کرد: با تعامل نزدیک مجموعه گردشگری میراث فرهنگی استان، سطح خدمات‌دهی به مسافران بالا رفته و باعث ماندگاری بیشتر گردشگران در استان شده است.

گفتنی است که برای نخستین بار است که یکی از فعالان گردشگری استان همدان در سطح جامعه هتل‌داران کشور صاحب کرسی می‌شود که این موضوع را می‌توان افتخاری برای مجموعه گردشگری همدان دانست.

انتهای پیام/89020/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول