اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم:

3 بازیکن ایثار قم به اردوی انتخابی جام جهانی بسکتبال با ویلچر دعوت شدند

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم از انتخاب سه بازیکن تیم ایثار قم برای حضور در اردوی تیم اعزامی به رقابت‌های انتخابی جام جهانی بسکتبال با ویلچر خبر داد.

3 بازیکن ایثار قم به اردوی انتخابی جام جهانی بسکتبال با ویلچر دعوت شدند

علی خوشرفتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بازی‌های درخشانی که بازیکنان تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در مرحله دوم رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور به نمایش گذاشتند، موجب شد تا آنها همچون گذشته در نظر کادر فنی تیم ملی جایگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: از سوی کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان کشورمان، چهره‌های شاخص فعال در تیم‌های حاضر در لیگ‌های برتر و دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر دعوت شده‌اند.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: این در حالی است که اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان کشورمان برای حضور موفق و پرقدرت در رقابت‌های انتخابی جام جهانی بسکتبال با ویلچر زیر نظر مربیان این تیم تشکیل می‌شود.

وی ابراز داشت: بر این اساس اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان از روز شنبه هفته آینده یعنی بیستم مهرماه آغاز می‌شود و ملی پوشان دعوت شده به سومین مرحله تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان زیر نظر عباس آقاکوچکی به کار آماده‌سازی می‌پردازند.

خوشرفتار بیان کرد: ملی‌پوشان تیم بسکتبال با ویلچر از استان‌های فارس، تهران، آذربایجان شرقی، زنجان، مرکزی، اردبیل و خراسان رضوی تمرینات این مرحله را زیر نظر سیدعباس آقاکوچکی به عنوان سرمربی تیم ملی، کمال عشق به عنوان مربی تیم ملی و محمد پورمقدم به عنوان مربی بدنساز انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه سیدکاظم حسینی نیز سرپرستی این مرحله از اردو را بر عهده دارد، عنوان داشت: تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران برای شرکت در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014 آماده می‌شود، در حالی که این رقابت‌ها اواخر آبان‌ماه به انجام می‌رسد.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم ابراز داشت: میزبانی رقابت‌های انتخابی مسابقات جام جهانی بسکتبال با ویلچر در منطقه آسیا را کشور تایلند بر عهده دارد و این پیکارها در حالی اواخر آبان ماه در کشور تایلند و با حضور 12 تیم مطرح آسیایی برگزار می‌شود که تیم ملی در این تمرینات سعی دارد آمادگی لازم را کسب ‌کند.

وی با بیان اینکه کشور کره جنوبی میزبانی رقابت جام جهانی بسکتبال با ویلچر در سال آینده میلادی را عهده‌دار است، اضافه کرد: پس از برگزاری مسابقات انتخابی، به غیر از میزبان یعنی کره‌جنوبی، دو تیم دیگر از جمع 11 تیم باقیمانده، به مسابقات جهانی راه پیدا می‌کنند.

خوشرفتار با بیان اینکه حسن عبدی، محسن طلوعی و مرتضی عابدی از تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در تیم ملی حضور دارند، در ادامه به اسامی دیگر ملی‌پوشان دعوت شده به این اردو اشاره کرد و افزود: سامان بلاغی، محمد صحی، وحید سعادت‌پور، اسماعیل حسین‌پور، بهمن سیفی، علیرضا احمدی، وحید غلام آزاد، مرتضی ابراهیمی، ابراهیم احمدی، مرتضی غریبلو دیگر دعوت شده‌ها به این اردو هستند و سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی از 20 تا 27 مهر‌ماه به میزبانی زنجان برپا خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ذ40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول