اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان گلستان:

عسکراولادی نقش کلیدی در وحدت نیروهای ولایتمدار داشت

دبیر جبهه متحد اصولگرایان گلستان یکی از ویژگی‎های منحصر به فرد مرحوم عسکراولادی را نقش کلیدی ایشان در وحدت نیروهای ولایتمدار ذکر کرد.

عسکراولادی نقش کلیدی در وحدت نیروهای ولایتمدار داشت

حجت‎الاسلام قربانعلی جمشیدی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان ضمن تسلیت درگذشت مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی اظهار داشت: این شخصیت انقلابی یکی از یاران دیرین امام راحل و از مبارزان انقلاب اسلامی بودند که علاوه بر علم حوزه نسبت به علوم روز دنیا از آگاهی کافی برخوردار بودند.

وی نقش عسکراولادی را در مبارزه علیه ظلم به ویژه رژیم ستمشاهی موثر خواند و تصریح کرد: ایشان در تشکیلات دینی و مذهبی حضور پررنگ داشتند و با تاسی از مرجعیت و علاقمندی به روحانیت از همان سنین نوجوانی علیه طاغوت به مبارزه پرداخت و در راستای همین مبارزات حدود 13 سال در زندان‎های پهلوی به سر برد.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان گلستان خاطرنشان کرد: عسکراولادی با افشاگری‎هایی که در واقعه کودتای 28 مرداد به همراه فدائیان اسلام انجام داد سهم بسزایی در بیداری مردم در تظاهرات و جریان انقلاب ایفا کرد.

جمشیدی با تصریح اینکه عسکراولادی یکی از یاران مورد اعتماد امام راحل و مقام معظم رهبری بودند، ابراز داشت: وجود این مهره انقلابی به مثابه دارویی که بر زخم‎های دوران انقلاب به وجود می‎آمد التیام‎بخش بود.

وی از عسکراولادی به عنوان یک شخصیت برجسته یاد کرد و افزود: وی در عرصه‎های مختلف انقلاب دارای مسئولیت‎های خطیری بودند و همیشه برای حفظ نظام اسلامی تلاش کرده و در حمایت از ولایت فقیه، مردم و کوخ‎نشینان احساس مسئولیت داشتند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان گلستان ادامه داد: عسکراولادی در دولت شهید رجایی به عنوان دبیر پیروان ولایت بود و در مسئولیت‎هایی نظیر دبیر موتلفه اسلامی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده امام راحل و مقام معظم رهبری در کمیته امداد امام خمینی (ره) نقش کلیدی داشتند.

جمشیدی گفت: این چهره موثر سیاسی در طول عمر خود علیه جریان‎های نفاق، استکبار و فتنه‎هایی نظیر فتنه 88 محکم و قاطع ایستاد و چهره فتنه‎گران را با سخنرانی‎های خود افشا کرد و همواره موجبات روشنگری مردم و نیروهای اصولگرا می‎شدند.

وی از عسکراولادی به عنوان نیرویی خدمتگزار و دلسوز در نظام اسلامی یاد کرد و بیان داشت: وی در انجام فعالیت‎ها راه افراط و تفریط را پیش نمی‎گرفت و همواره بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری نسبت به جذب حداکثری نیروها اهتمام داشت.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان گلستان اظهار داشت: عسکراولادی در موضع اعتدال به معنای واقعی کلمه نیروهای انقلاب اسلامی را به سوی توحید، اهل‎بیت (ع) و تاسی از سیره آنها به ویژه در عصر حاضر و در غیاب امام زمان (عج) به پیروی از نائب ایشان امام خامنه‎ای فرامی‎خواندند.

انتهای پیام/83001/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول