اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد

تکمیل واحدهای مسکن مهر تا بهار 93

مدیر مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر در اردبیل تا بهار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

تکمیل واحدهای مسکن مهر تا بهار 93

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام باباخانی عصر امروز در جلسه ستاد مسکن مهر در اردبیل اظهار داشت: سهمیه مسکن مهر استان 41 هزار واحد بود که 30 هزار واحد از این تعداد تاکنون تکمیل شده و مورد بهره‌برداری متقاضیان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکن مهر در قالب‌های تعاونی و به صورت 99 ساله، تفاهم‌نامه سه جانبه و خود مالکین ساخته می‌شود، در حال اجرا بودن 11 هزار واحد دیگر در سطح استان خبر داد.

باباخانی با بیان اینکه عملیات تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های مسکن مهر استان در حال اجراست، افزود: قسمتی از اقدامات زیرساختی در شهرک‌های مسکن مهر با همکاری و مشارکت متقاضیان انجام گرفته و زیرسازی آسفالت معابر و فاضلاب شهرک ایثار و شهید بهشتی شهرستان خلخال، شهرک مسکن مهر مشگین‌شهر و بخشی از شهرک مسکن مهر پارس‌آباد به پایان رسیده است.

این مسئول در پاسخ به برخی شبهات مبنی بر انتقاد مالکان واحدهای مسکن مهر از عدم تقسیمات داخلی واحدها تصریح کرد: هیچ پروژه‌ای بدون تقسیمات داخلی به مالکان واگذار نشده و در برخی واحدها نمای داخلی واحدهای مسکونی اعم از درب‌ها و کاشی‌کاری به صورت توافقی با تعاونی‌ها به عهده مالکین گذاشته شده تا با سلیقه شخصی نمای داخلی را تعیین کنند.

وی همچنین به صنعتی‌سازی برخی واحدهای مسکن مهر در استان اشاره کرد و از ساخت سه هزار و 500 واحد مسکن مهر به صورت صنعتی در استان خبر داد.

مدیر مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه صنعتی‌سازی از جهت سرعت اجرا و هزینه‌کرد مناسب است، خاطرنشان کرد: در صورت تعریف سیاست‌های جدید در مورد ساخت مسکن روند صنعتی‌سازی در این ساخت‌وسازها اعمال می‌شود.

انتهای پیام/62001/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول