اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل:

65 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر احداث می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: در 23 شهر زیر 25 هزار نفر استان اردبیل، 65 هزار واحد مسکن مهر احداث می‌شود.

65 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد حاج‌علیزاده عصر امروز در نشست با مسئولان بنیاد مسکن شهرستان اردبیل اظهار داشت: مقاوم‌سازی بیش از 42 هزار و 200 واحد مسکونی در روستاهای استان اردبیل انجام شده است.

وی رقم تسهیلات ارائه شده برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی را از سال 84 تا 91 جمعاً 570 میلیارد تومان اعلام کرد.

حاج‌علیزاده در زمینه طرح هادی تصریح کرد: در استان برای تعداد 729 روستا دارای طرح هادی تهیه شده است که از این میزان برای 340 روستا طرح هادی اجرا شده است.

این مسئول با اشاره به صدور سند مالکیت روستایی در 331 روستای استان خاطر نشان کرد: تاکنون تعداد 93 هزار و 715 جلد سند صادر شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های عمده عمرانی حوزه ماشین‌آلات اضافه کرد: آماده‌سازی مسکن مهر نمین با اعتبار سه میلیارد تومان و زیرسازی و تعریض باند فرودگاه پارس‌آباد به طول دو هزار و 550 متر و عرض 15 متر و همچنین زیرسازی و چهار خطه کردن راه اصلی پارس‌آباد به سربند به طول 15 کیلومتر از مهمترین فعالیت‌های این حوزه است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان با اشاره به سهمیه 65 هزار واحدی مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر بیان کرد: در 23 شهر استان این تسهیلات ارائه شد که تاکنون اتمام عملیات تعداد چهار هزار و 200 واحد مسکونی صادر شده است.

حاج‌علیزاده تعداد واحد عقد قرارداد شده در شهرستان را دو هزار و 964 واحد مسکونی اعلام کرد و گفت: از این تعداد دو هزار و 487 واحد پایان کار دریافت کرده‌اند.

وی با ستودن روستای کریق بزرگ به عنوان یکی از روستاهای دارای مهاجرت معکوس و ساختمان‌های زیبای با سقف شیروانی افزود: در این روستا تعداد 230 جلد سند مالکیت روستایی نیز صادر شده است.

بنیاد مسکن اردبیل دستگاه برتر در اقامه نماز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شورای اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل به دلیل اجرای 90 درصد از فعالیت‌های ترویج و اشاعه فرهنگ نماز با اجرای کلاس‌ها، مسابقات، دوره‌ها و مراسمات مرتبط با ترویج فرهنگ عظیم نماز در بین دستگاه‌های اجرایی استان شایسته تقدیر ویژه و در سطح بنیاد مسکن استان‌ها رتبه برتر را کسب کرده است.

در این رابطه تقدیر استاندار اردبیل از احمد حاج‌علیزاده مدیرکل بنیاد مسکن استان، تقدیر عزیزی معاون توسعه انسانی استانداری اردبیل از رضوان فیاض علایی مسئول روابط عمومی این اداره کل، تقدیر حضرت آیت‌الله رسولی محلاتی از مدیرکل بنیاد مسکن استان و حجت‌الاسلام حسین پناهی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان انجام شده است.

انتهای پیام/62007/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول