اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه اول خبر داد

انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات ESD واحدهای آب و بخار و تولید گوگرد فاز یک پارس جنوبی

سرپرست تعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه اول از انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات سیستم ESD واحدهای آب و بخار و تولید گوگرد فاز یک پارس جنوبی خبر داد.

انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات ESD واحدهای آب و بخار و تولید گوگرد فاز یک پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عباس حمیدی عصر امروز در بازدید از پالایشگاه اول پارس جنوبی اظهار داشت: تلاش برای پیشرفت در این مجموعه پالایشگاهی امری لازم است و از تمام توان برای این مهم بهره می‌بریم.

سرپرست تعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه اول خاطرنشان کرد: انجام کارها در تعمیرات اساسی امسال با ایمنی کامل و کیفیت بالا در زمان برنامه‌ریزی شده صورت گرفت.

حمیدی تصریح کرد: از کارهای بسیار مهم این دوره از تعمیرات اساسی رفع عیب موفقیت‌آمیز از سیستم ESD واحدهای آب و بخار و تولید گوگرد، رفع اشکال از سیستم کنترل کمپسور پروپان، انجام اصلاحات لازم در سیستم‌های کنترل واحد، MRU بازنگری و تعویض دیافراگم‌های ESDV های سایت و انجام PPM های سیستم‌های کنترل و تجهیزات سایت است.

وی دابراز داشت: از دیگر کارهای مهم تغییر و اصلاح طول ترموول‌های کوره واکنش بود که با موفقیت انجام شد.

سرپرست تعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه اول با بیان اینکه در طول تعمیرات اساسی مجموعا 8952 نفرساعت کار فنی و تعمیراتی انجام شد اظهار داشت: تعمیرات اساسی فاز یک در قسمت ابزار دقیق با 18 نفر نیروی رسمی و 55 نفر نیروی پیمانکاری انجام پذیرفت.

حمیدی در پایان از تلاش و کوشش خالصانه تمام نیروهای پیمانکار و رسمی و صبر و شکیبایی خانواده‌های ساکن در منطقه تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول