اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تاکید کرد

لزوم استفاده بهینه از تجربه‌های بهره‌بردار در پیشبرد پروژه‌های پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بر لزوم استفاده بهینه از تجربه‌های بهره‌بردار در پیشبرد پروژه‌های پارس جنوبی تاکید کرد.

لزوم استفاده بهینه از تجربه‌های بهره‌بردار در پیشبرد پروژه‌های پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود حسنی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه‌ مدیران عامل مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: در ابتدای کار در این‌جا توکلم به خداست و بعد امیدم به دستان پرتوان کارکنان شریف مجتمع گاز پارس جنوبی و کل مجموعه‌ شرکت ملی گاز است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: «استاد عزیز من مهندس شعبان‌پور که پیش از این مدیریت مجتمع را به عهده داشته‌اند، انسانی بسیار سخت‌کوش و پرانرژی، مهربان، عاشق وطن و کارش و عاشق SPGC هستند که به عنوان یکی از چهره‌های ماندگار صنعت نفت کشور، من همیشه قدردان ایشان بوده‌ام و افتخار شاگردی ایشان را داشته‌ام و بخش عمده‌ای از داشته‌هایم را مدیون ایشان هستم».

وی افزود: «امروز من افتخار می‌کنم که مسئولیتی به من واگذار شده است که پیش از این مهندس شعبان‌پور عهده‌دار آن بوده است».

حسنی با اشاره به اهمیت همکاری تمام و کمال SPGC و POGC تصریح کرد: ما همیشه به دنبال این بوده‌ایم که با نفت و گاز پارس در بخش‌هایی یکپارچه شویم، که امروز با این انتخاب شایسته و مدیریت شعبان‌پور در این شرکت، این امر به‌طور کامل محقق خواهد شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: من از همین‌جا به مدیرعامل نفت و گاز پارس قول همکاری تمام و کمال می‌دهم و امیدوارم حضور وی باعث شود که از تجربه‌های بهره‌بردار در پیشبرد پروژه‌های پارس جنوبی استفاده‌ بهینه شود.

وی ابراز داشت: نقش مجتمع گاز پارس جنوبی در تامین گاز کشور بسیار تعیین‌کننده است و باید با جان و دل برای تامین گاز کشور گام برداریم.

انتهای پیام/2451/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول