اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

رفع مشکلات مردم مهم‌ترین عبادت‌ها است

امام جمعه بجنورد گفت: رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم از مهم‌ترین عبادت‌ها است.

رفع مشکلات مردم مهم‌ترین عبادت‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی عصر امروز در حاشیه نشست کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی مرکز خراسان شمالی از دفتر جمشید گریوانی از اعضای شورا و از خیرین این شهر بازدید کرد.

وی در این بازدید با بیان اینکه خدماتی که به افراد محروم و مستضعف انجام می‌شود، توفیقی بوده که نصیب افراد خیری چون ایشان شده است، تصریح کرد: به فرموده امام حسین (ع) خدمت به مردم و رفع گرفتاری‌های آنان توفیقی است که به افراد می‌دهد از این رو بایستی این توفیق الهی را قدر دانست.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اتاق کوچک و محقر این عضو شورای شهر برای رفع مشکلات مردم، عنوان کرد: اطلاع دارم که بسیاری از گرفتاری‌های مردم با همت این خیر رفع شده است که به طور حتم اجر ایشان با خداوند متعال است.

وی، خطاب به این عضو شورای شهر که اقدام شما عبادت و باعث خرسندی است، بیان داشت: خوشحال هستیم که رفع مشکلات مردم از دغدغه‌های خیرینی چون جمشید گریوانی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی، خطاب به گریوانی، عنوان کرد: وقتی که این معنویت را در رفع گرفتاری‌های مردم می‌بینم، بسیار لذت بخش بوده و انسان را سر شوق می‌آورد و به طور حتم اقدام شما عبادت و قابل تحسین است.

منتخب مردم در چهار دوره شورای اسلامی بجنورد نیز با اشاره به اینکه به طور میانگین روزانه 100 نفر به این دفتر برای رفع مشکلات مراجعه می‌کنند،‌ افزود: این مشکلات در زمینه‌های مالی، اشتغال، اداری، تحصیلی، بهداشت و درمان، اجتماعی و غیره است.

گریوانی تصریح کرد: تمام تلاش ما در این مجموعه رفع گرفتاری‌های مردم بوده و خداوند را شاکر هستیم که این توفیق را برای خدمت به خلق الله نصیب ما کرده است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه اکثر مشکلات مراجعه‌کنندگان با پیگیری‌های لازم و همچنین تعامل برخی مجموعه‌ها رفع شده است.

به گفته منتخب مردم در چهار دوره شورای اسلامی بجنورد، برخی از مشکلات مردمی ارجاع شده از شورای اسلامی بجنورد هم در این دفتر پیگیری و به نتیجه می‌رسد.

انتهای پیام/63002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول