اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان تله فیلم ماه مینا:

کودکان فیلسوفان بی‎تجربه‎ هستند / نیازی به حمایت مسئولان ندارم

کارگردان تله فیلم ماه مینا گفت: تله فیلم ماه مینا را برای امام حسین(ع) می‎سازم و نیازی به حمایت مسئولان ندارم.

کودکان فیلسوفان بی‎تجربه‎ هستند / نیازی به حمایت مسئولان ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس، امید نیاز پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال‎ها پیش فیلمی را برای پرویز شیخ طادی بازی کردم و فیلم ماه مینا نخستین تجربه کارگردانی تله‌فیلم من است.

وی افزود: ماه مینا را ابتدا به شکل تئاتر کار کردم، اما چون ظرفیت تبدیل به فیلم داشت، تصمیم به ساخت آن گرفتم، پیش از این نیز سیر تا پیاز را در 26 قسمت در تهران ساختم.

کارگردان تله‌فیلم ماه مینا تصریح کرد: این فیلم را می‎توانستم پیش از این بسازم، اما اجازه دادم زمان آن برسد و سپس آن را ساختم.

وی با اشاره به وسواس و حساسیت‎های خود در برخورد با بازیگران کودک در این فیلم ادامه داد: کودکان کودن نیستند، بلکه فیلسوفان بی‎تجربه‎ای هستند که باید به آنها در راستای بازی گرفتن کمک کرد.

نیاز تاکید کرد: همیشه در کارهای خود مدافع کودکان هستم، اما کارهای سطحی نمی‎سازم و جدی و با وسواس کار را دنبال می‎کنم.

وی ادامه داد: سرعت سخت این تله‌فیلم بسیار خوب است و گروه نیز حرفه‎ای هستند و همه چیز دست به دست هم داده است تا این کار به خوبی پیش برود.

کارگردان تئاتر و تلویزیون با اشاره به حضور فیلم خود در جشنواره‎های مطرح گفت: برای این تله‌فیلم چشم‎اندازهایی در نظر گرفته شده است، شاید این فیلم را در جشنواره فیلم فجر، کودک و یا پخش تلویزیونی در نظر بگیریم.

وی اظهار کرد: پیش از این در خارج از کشور مشغول اجرای تئاتر مشترک خود با کشور ایتالیا بودم و پیش‌تولید و انتخاب بازیگران این تله را پیش از سفر انجام دادم.

نیاز اضافه کرد: این فیلم را برای امام حسین(ع) می‎سازیم و با وجود شرایط سخت این فیلم را بدون حمایت مسئولان می‎سازیم و نیازی به حمایت آنها نداریم.

کارگردان تله‌فیلم ماه مینا تصریح کرد: در آینده نیز ژانر کودک را ادامه می‎دهم، زیرا 16 سال است که کار کودک را انجام می‌دهم.

وی به یونیمای  نیز گریزی زد و گفت: اتفاقات بزرگی در یونیما اتفاق می‌افتد که ترجیح می‎دهم در حال حاضر در مورد آن صحبت نکنم، دفتر یونیما دفتر فقیر است، اما اتفاقات خوبی در آینده برای یونیما رخ می‎دهد.

نیاز تاکید کرد: 70 درصد عوامل این فیلم اصفهانی‎هستند و حضور برخی بازیگران مطرح به دلیل توانمندی‎های آنها است، نه اینکه صرفا از تهران آمده باشند، زیرا اگر آنها در شهرهای دیگری نیز بودند باز هم از آنها در فیلم خود بهره می‎بردم و ما تهران‌زده نیستیم.

انتهای پیام/63019/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول